Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

BitTorrent og hastighet

Anbefalte innlegg

Ja, sikkert noen som "reporter" dette til moderator, men da ber jeg heller om at de stenger tråden på programmer.no

BitTorrent går veldig treigt som sagt før og det er veldig irriterende når jeg skal laste ned filer på over 2gb og hastigheten er på 0kb/s store deler av døgnet.. Har stått på i 5 dager elns og den har lasta ned 300mb omtrent.. Det er veldig frustrerende som dere sikkert skjønner :realmad:

Trenger desperat hjelp :blush: Før det klikker for meg :no:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Altså, pokker ta da! Problemet er jo såre enkelt! Har du åpnet de rette portene, skrudd av firewalls, NATet ting rett og ikke har en ISP som sperrer for dritten så er det fordi dem du laster ned fra ikke har uendelig stor båndbredde! Har de du laster ned av bare 128kB/s så kommer du ikke høyere enn det, uanset hva du har av mulig-download hastighet.

Hvor mange forskjellige filer har du forresten prøvd? Forsøk å finn noen andre som er mer sansynlige for å få gode hastigheter. MYE seeds og FÅ peers er veldig bra for eksempel.

Men, jeg tipper forresten at det er en brannmur, firewall eller noen porter som du må NATe eller åpne. Portene er 6881-6889.

Gidder ikke sjekke i den andre posten, men når du testert med Shadows-klienten, hvilken farge har trafikklyset da? Er den grønn så er det KUN fordi de du laster ned av ikke kan laste opp raskere!

Lenke til kommentar

Tusen takk for svar Blib og jeg skjønner godt at du er sur på meg, men nå fikk jeg ett bra svar som jeg skjønte.. Vis du har sett den andre posten så vet jeg altså ikke hva passordet til gatewayen er så jeg får ikke endret på noen innstillinger.

Og nå vet jeg at det er bra med mye seeds og få peers

Jeg fant også ut at "total kb/sec" hastigheten ikke har en dritt å si

Men jeg lurer fortsatt på hva NAT er og, det lyser grønt på shadow clienten :realmad:

Lenke til kommentar

Tråd stenges da du allerede har startet en lik tråd under "programmer", som du også selv sier. Hvis du vil ha den slettet - hvorfor oppretter du da 3-4 tråder for samme sak i løpet av få døgn? Du får nå en advarsel, og jeg håper dette er siste tråd om dette emnet fra deg.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...