Gunnar Fagerli Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 ALE-HOP Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Alle i hop gymnastiserer foran dingeldangelbutikken ALE-HOP. Er denne aktiviteteten inspirert fra kinesiske Tai Chi? Tydeligvis et både morsomt og sosialt arrangement, ser det ut for. Mvh.Oddvar Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 Alle i hop gymnastiserer foran dingeldangelbutikken ALE-HOP. Er denne aktiviteteten inspirert fra kinesiske Tai Chi? Tydeligvis et både morsomt og sosialt arrangement, ser det ut for. Mvh.Oddvar Litt morsomt med tittelen Oddvar da jeg hadde tenkt å bruke "Alle i hop". Denne kua har jeg sett på de stedene jeg har vært i Spania og håpet at noen kunne komme med dette selv om jeg brukte ALE-HOP. Aktiviteten kan være inspirert av Tai Chi, men bevegelsene var svært langsomme og så ut for å passe for denne "litt satte hopen". De kan være yngre enn meg, men jeg liker mer fart enn dette :-) Takk for god tilbakemelding! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg