akelbo Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 «Bretonnia» byr på en ny fraksjon og en litt annerledes kampanje.Total War: Warhammer får sin hittil største gratisoppdatering Lenke til kommentar
simalarion Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Noen spillere som kan fortelle litt om hvor spillbart samt bug-fritt dette spillet er nå?. Skal kjøpe spillet men slik spill blir gitt ut i dag så venter jeg til de er bugfrie + Oppdateringer som dette er gitt ut, for å få mer ut av spillet. 1 Lenke til kommentar
Deathy Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Noen spillere som kan fortelle litt om hvor spillbart samt bug-fritt dette spillet er nå?. Skal kjøpe spillet men slik spill blir gitt ut i dag så venter jeg til de er bugfrie + Oppdateringer som dette er gitt ut, for å få mer ut av spillet. Vært temmelig bugfritt for min del, har ikke sett mange klager i forumet deres på bugs og slikt heller. Ikke sikker på hva du legger i "spillbart", spillet er teknisk bra, lite bugs og slik. Litt lange laste tider uten SSD på høyere grafikk innstillinger men det løses ved å sette dette lavere. Med SSD er lastetider korte. Gjennspillingsverdien er høy, 5 raser (med bretonnia) og 3 av disse har flere faksjoner (med isabella). Man kan spille samme rase flere ganger på forskjellige måter. Så er det DLC's som legger til nytt innhold. Så har man mods.... Oppdateringer har stort sett kommet 1 gang i måneden. (ser man bort fra hotfixes). 1 Lenke til kommentar
Jackal Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Kan vel også nevne at du kan få spillet for $12 på humble monthly. vs 560kr på steam. 5 Lenke til kommentar
icc Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Kult og utrolig sportslig av dem å komme med dette Dette er vel et av de TW-spillene jeg har vært mest fornøyd med siden Shogun 2. Lover godt for fremtiden! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå