Marti Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hva i all verden er kryokjøling?? Lenke til kommentar
Øyst Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Les denne artikkelen: tomshardware. Det er ekstrem nedkjøling av CPU til flere minusgrader. Det skal være en video i den artikkelen et sted. Ganske tøft Lenke til kommentar
linser Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Kryonedkjøling er bare kjøling der en kompressor er inne i bildet,, altså ikke vann,luft eller sånne ting, men gass som går fra flytende form over til gass og ommvendt, jeg selv har kryonedkjølt cpu(Vapochill PE) min cpu er på det meste nede i ca -31 grader, da kan man overklokke dritmye,, man risikerer aldri at cpu'n brenner opp,, man klarer rettogslett ikke og overoppheate den.. i tilleg er det DRITKULT,, litt dyrt da men,, betalte 5200 for min, men minusgrader da.. yihaaaaa.... her er en fin adresse som du kan lese om vapochill og des fungsjonalitet:www.vapochill.com Lenke til kommentar
RobinisMANN Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Kryonedkjøling er bare kjøling der en kompressor er inne i bildet,, altså ikke vann,luft eller sånne ting, men gass som går fra flytende form over til gass og ommvendt, jeg selv har kryonedkjølt cpu(Vapochill PE) min cpu er på det meste nede i ca -31 grader, da kan man overklokke dritmye,, man risikerer aldri at cpu'n brenner opp,, man klarer rettogslett ikke og overoppheate den.. i tilleg er det DRITKULT,, litt dyrt da men,, betalte 5200 for min, men minusgrader da.. yihaaaaa.... her er en fin adresse som du kan lese om vapochill og des fungsjonalitet:www.vapochill.com VAPOTEMP IKKE CPU TEMP Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Vappo holder som regel(alt etter cpu) en max temp på cpu på ca 0grader.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå