Redaksjonen. Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Mediene satser som aldri før på podkast, men pengene uteblir. Mediebyrået Mindshare peker på konkrete årsaker til hvorfor det skjer.Her er de viktigste årsakene til at nesten ingen tjener penger på podkast. Og disse grepene bør mediene ta Lenke til kommentar
Johan Slåttavik Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) @Medier24 melder at gørr kjedelige podcaster ikke selger. Det kom som en bombe. Kan norsk presse lære noe av @Idubbbz og @PrisonPlanet? Endret 22. februar 2017 av [email protected] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå