fnwilborn Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Så jeg har Zelda, men ikke Switch. Tenkte jeg skulle redeeme poengene for My Nintendo. Men hvor finner jeg koden de ber om? Ingen ark på innsiden av boksen, i hvert fall. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Er ingen kode, det gjøres på maskinen når spillet er puttet inn. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2017 Virker meget, meget lovende etter de to første timene. Bare surret rundt på platået og løst noen shrines. Lever livet, med andre ord. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2017 Når man er Sony- eller MS-fanboy og 10 år gammel: Ca. 35 % har gitt 0. Lenke til kommentar
Kennern Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 noen som opplever at kontrollen lagger litt og at når du stopper å gå så fortsetter link selv? Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ja, samme her. Mistenker buggy joycon Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Wtf, Kan man miste heart containers? Jeg hadde fire, nå er jeg tilbake på tre. Endret 3. mars 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Zelda var ankommet postkontoret og lå ventet, men jeg hadde ikke fått noen hentemelding så det var bare flaks jeg sjekket sporingen før det stengte. Oppdaterer spillet nå. Fy faen så treigt det går! Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2017 Wtf, Kan man miste heart containers? Jeg hadde fire, nå er jeg tilbake på tre. Seriøst? Må ha vært midlertidig hjerte da, eller? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ikke smak på Zelda...... Ha ha smaker det være en Bomberman da. Lenke til kommentar
Nighte Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Tror ikke jeg har spilt et annet spill sammenhengende over så lang tid på første dag som Zelda....Just cant stop.... Game of the year allerede? :o Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg er nesten litt sjokkert over hvor ille Zelda ser ut i TV modus. Heldigvis ser det vesentlig bedre ut i håndholdt modus. Virker som et spennende spill. En får denne "må bare se hva som er der borte" følelsen. Fantastisk men så farlig så farlig...plutselig kommer sola opp Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Spillet ser ræv ut på Wii U også. Nedtur når jeg kommer rett fra Horizon Zero Dawn som bare ser så heftig sjokkerende rått ut med 4K HDR og hele pakken Endret 3. mars 2017 av Selvin Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Ja den overgangen er voldsom. Men nå er jo Switch en veldig anderledes konsoll. Jeg regner nesten med at Zelda ser ut som det gjør pga det er mer eller mindre en WiiU port. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Switch-versjonen er nok en god del hemmet av at det er en port fra Wii U ja.. Men men, det kan vi leve med, selve spillet skal visst være eksepsjonelt, så får vi se Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Grafikken er faktisk helt sjokkerende dårlig. Alt er kornete, brightnessen er merkelig skarp og ubehagelig å se på og det er ingen innstillingmuligheter for å stille på det. Fargene er blasse og kjedelige og framedropsene er konstante og brutale uansett hva man gjør. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Spillet ser ræv ut på Wii U også. Nedtur når jeg kommer rett fra Horizon Zero Dawn Jepp, ble en gedigen nedtur de først par timene her også, ikke så mye grafikken (jeg liker den litt utydelige eventyr stilen - det er også greit at tven er på kun 42" ) men pga Wii U pro controllen - etter å akkurat ha rundet Rise of the Tomb Raider på Xbox med Elite controllen. Som å gå fra fabrikkny tysk premium til russisk veteran med rekordstor mangellapp. Men etter noen timer glemmer man både grafikk og controll Deilig å endelig føle at Wii U ikke var et bomkjøp. Endret 3. mars 2017 av Mr_Spock Lenke til kommentar
KozeBamsen Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hvordan er lyden hos dere? Jeg sliter med at spesielt dialog er veldig varierende på volum. Noe innstilling som er feil hos meg? Spiller docked og via reciver på 2 store høyttalere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå