Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon

d'espresso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg er egentlig mest spent på musikken jeg? Et Zelda-spill er ikke perfekt før musikken er perfekt, noe den ikke har vært siden...Twilight Princess kanskje. Muligens ikke siden Majoras Mask. Har liksom ikke hørt noe om noen nye magiske soundtracks fra anmeldelser, så frykter det verste.

Lenke til kommentar

Jeg er egentlig mest spent på musikken jeg? Et Zelda-spill er ikke perfekt før musikken er perfekt, noe den ikke har vært siden...Twilight Princess kanskje. Muligens ikke siden Majoras Mask. Har liksom ikke hørt noe om noen nye magiske soundtracks fra anmeldelser, så frykter det verste.

Soundtracket er helt fantastisk. Kanskje det beste etter min mening.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Sendte dama til Lefdal Storo for å plukke med Zelda fra butikken der, jeg stoler ikke på at Zelda kommer med posten i dag.

Hun var første inn i butikken men fikk beskjed om at de ikke hadde flere eksemplarer igjen. Alt var enten forhåndsbestilt eller reservert med collect@store...

Lenke til kommentar

Musikken er jo noe som nevnes som det mest positive i allerede veldig positive anmeldelser.

Hmm, dette har jeg ikke lagt merke til. Nå har jeg riktignok bare lest hele GR sin anmeldelse, samt kun sett på "ups and downs" ved en håndfull andre sider... Men okey, da ble jeg dobbelt så gira!

Lenke til kommentar

Hva synes dere som har kjøpt Limited Edition om Master Sword statuen? Verdt pengene?

Har ikke fått Zelda å switch, bare fått bomberman i posten fikk jeg i sted, bilder kommer ikke 1 bare men flere bilder. jeg smakte på bomber man ha ha litt surt på tunga ha ha måtte bare. :rofl:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...