MrCradock Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Nattens fangst er sikret. Switch og Zelda LE 4 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2017 Spørs om jeg klarer å dy meg fra å ta med meg den LE-boksen i morgen, gitt... Har ikke Switch en gang. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Nattens fangst. Endelig! CaZpeR ikke sitt å spill Zelda hele natten da. hva sier sjefen da på jobben hvis du glemmer å komme på jobb grunn av switch. Endret 3. mars 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg unner INGEN av dere å kose dere med Zelda før meg. There, I said it. Håper dere får strømbrudd Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 (endret) Jeg unner INGEN av dere å kose dere med Zelda før meg. There, I said it. Håper dere får strømbrudd Har ikke syv soveren kommet opp begynt å spille Zelda da. Endret 3. mars 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Nattens fangst. Endelig!CaZpeR ikke sitt å spill Zelda hele natten da. hva sier sjefen da på jobben hvis du glemmer å komme på jobb grunn av switch. Fri idag xD 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hva synes dere som har kjøpt Limited Edition om Master Sword statuen? Verdt pengene? Lenke til kommentar
Serjiously Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Verdt det hvis du liker statuer av sverd og CDer, ellers ikke. Kjøpte meg vanlig edition på city lade i Trondheim nå. Nå blir det en lang busstur hjem D: Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg er egentlig mest spent på musikken jeg? Et Zelda-spill er ikke perfekt før musikken er perfekt, noe den ikke har vært siden...Twilight Princess kanskje. Muligens ikke siden Majoras Mask. Har liksom ikke hørt noe om noen nye magiske soundtracks fra anmeldelser, så frykter det verste. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Musikken er jo noe som nevnes som det mest positive i allerede veldig positive anmeldelser. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Jeg er egentlig mest spent på musikken jeg? Et Zelda-spill er ikke perfekt før musikken er perfekt, noe den ikke har vært siden...Twilight Princess kanskje. Muligens ikke siden Majoras Mask. Har liksom ikke hørt noe om noen nye magiske soundtracks fra anmeldelser, så frykter det verste. Soundtracket er helt fantastisk. Kanskje det beste etter min mening. 1 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Sendte dama til Lefdal Storo for å plukke med Zelda fra butikken der, jeg stoler ikke på at Zelda kommer med posten i dag. Hun var første inn i butikken men fikk beskjed om at de ikke hadde flere eksemplarer igjen. Alt var enten forhåndsbestilt eller reservert med collect@store... Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2017 Expert Mjøndalen har i alle fall en switch og en Zelda LE. Mulig mer. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 3. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 3. mars 2017 I alle fall 10 stk switch (til 3490,-), og 5 Zelda LE (til 990,-) på Obs! Buskerud storsenter. Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Musikken er jo noe som nevnes som det mest positive i allerede veldig positive anmeldelser. Hmm, dette har jeg ikke lagt merke til. Nå har jeg riktignok bare lest hele GR sin anmeldelse, samt kun sett på "ups and downs" ved en håndfull andre sider... Men okey, da ble jeg dobbelt så gira! Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Dette er gode nyheter: https://www.reddit.com/r/NintendoSwitch/comments/5x6mhe/zelda_update_fix_a_lot_of_framerate_issues/?st=izthov22&sh=4be4d2dc Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Herregud a stort detta mapet er! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 For et ekstremt fantastisk spill. Storkoser meg nå! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. mars 2017 Del Skrevet 3. mars 2017 Hva synes dere som har kjøpt Limited Edition om Master Sword statuen? Verdt pengene? Har ikke fått Zelda å switch, bare fått bomberman i posten fikk jeg i sted, bilder kommer ikke 1 bare men flere bilder. jeg smakte på bomber man ha ha litt surt på tunga ha ha måtte bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå