MrCradock Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Ser Elkjøp har den på lager i flere butikker og Collect@Store på den. Noen her som har prøvd å hente nå? Gjorde det med bomberman i går, funket det! Gammel dame i kassa som ikke hadde hørt noe om switch før. Spurte om de hadde konsollen men det hadde de ikke. Hu hadde sikkert hentet det til meg og om de hadde den, haha Bestilte Zelda LE med collect@store. Fikk hentemelding og dro innom for å hente. Da hadde de klart å hente den vanlige utgaven og ikke LE. Fikk beskjed om at LE var utsolgt og at de fikk inn flere på fredag. Hyggelig fyr bak disken som hadde null problemer med å gi meg spillet i dag. Han sendte meg videre til en annen butikk i nærheten som skulle ha LE på lager. Når jeg kom frem dit fikk jeg beskjed om at å vente til 3.3. #Skuffet Lenke til kommentar
fishcat Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 For de som eventuelt skal kjøpe Zelda til Wii U: Virker som spillet er tilgjengelig til collect at store på noen expert-butikker. Om man faktisk får kjøpt er muligens en annen sak. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Styr unna GameStop. De er ikke til å stole på. De sa at spillet ville kost 500-600 kr, men nå koster det plutselig 700 kr. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 . Ser ut til at Nintendo har fått det til å være så godt som likt.. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Sammenligning av Wii U og Switch. Ser ut til at Nintendo har fått det til å være så godt som likt.. Hva med framerate drops? Jeg har hørt andre steder fra at framerate drop i WiiU-versjonen tidvis er horribel i forhold til Switch-versjonen. 1 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 1. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) I følge folk som har spilt det en del på Wii U har det ikke vært et problem. Kun tidvis når det er mange elementer på skjermen skjer det, og da er det over 20 fps, såvidt jeg har forstått. Later til å være storm i vannglass. Journalisten som startet ryktet har også moderert seg, så tror Wii U-eiere er good Edit: Streamene jeg har sett på hittil av Wii U, både disc og pirat, ser også veldig bra ut. La ikke merke til et eneste drop.. Endret 1. mars 2017 av d'espresso Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Fant spillet, Wii U versjon, i postkassa i dag, holder på og installere update nå 1 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Da er de vel bare å gjemme seg under en stein en stund fremover. Håper dere som skriver her på forumet blir flinke til å bruke spoilere når det trengs. Jeg skal gjøre ferdig siste-boss i Twilight Princess, resten av Wind Waker (pabegynt) og forhåpentligvis Skyward Sword vist det ikke blir for kjedelig, før BOTW. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Da er det nok lurt ikke å gå inn i denne tråden. Tviler på at det blir helt spoilerfritt inne her. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 2. mars 2017 Forfatter Del Skrevet 2. mars 2017 Heidi, ass.. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Heidi, ass.. Heidi :-( Under 12 timer til jeg får min LE nå (HYPED) Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Er fortsatt i tvil om jeg skal betale 1199 for Zelda LE hos Gamestop ved midnatt eller om jeg klarer å vente til i morgen og kjøpe det for 990 hos Coop, Elkjøp, Lefdal etc. Kjøper jeg det i natt kan jeg spille på toget inn til jobb i morgen tidlig. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Ja du, som om du ikke kommer til å spille hele natten i så fall og forsove deg på toget i morgen. 1 Lenke til kommentar
Nexxi Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 (endret) Da ruller Zelda anmeldelsene ut! 10/10 IGN 10/10 Gamespot 100/100 GamingTrend 5/5 GamesRadar \+ 10/10 Nintendo Life Endret 2. mars 2017 av Nexxi 1 Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 98 på opencritic etter 30 annmeldelser. 1 Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Ser ut som vi har et fantastisk spill i vente!!! 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Utrolig spennende Om bare butikken kunne sende ut Switch snart! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Nice spill! Fungerer veldig greit på Wii U. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå