PÃ¥inter Skrevet 2. februar 2018 Del Skrevet 2. februar 2018 Breath of the Wild is Now the Second Best-Selling Zelda Game in the Series http://www.usgamer.net/articles/legend-of-zelda-breath-of-the-wild-second-best-selling-game-twilight-princess 1 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Jeg har etterhvert tenkt å drepe alle hinox og stone taulus for å få medaljene av Kilton. Må jeg selv holde styr på hvilke jeg har drept, eller vil dette logføres noe sted? Lenke til kommentar
Bone Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Hvor mange timer er dere sånn ca på i dette spillet? Lenke til kommentar
Mør stønt-ape Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Jeg har etterhvert tenkt å drepe alle hinox og stone taulus for å få medaljene av Kilton. Må jeg selv holde styr på hvilke jeg har drept, eller vil dette logføres noe sted? Jeg synes å huske at når man møter bossen så kan man se om man har bekjempet den før eller ikke. Men jeg kan ikke huske eventuelt hvordan. . . :-\ Tror uansett ikke det er noen logg man kan se utover det. Hvor mange timer er dere sånn ca på i dette spillet? Jeg endte på ca. 150 timer, men det var kanskje litt for lenge. De siste timene var bare "nå må jeg besøke alle tårnene og finne alle minnene" mens jeg egentlig var litt lei. Jeg merker ihvertfall at jeg må la spillet hvile ganske lenge før jeg kan få det minste lyst til å prøve DLC'en. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Hvor mange timer er dere sånn ca på i dette spillet? Spørs hva du er ute etter. Ganon kan slås fort. Kona mi digger og ri rundt og utforske og nyte spillets vakre grafikk og lydbilde, og er på rundt 500 timer tror jeg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Tror ja la opp mot 80 timer + i det før jeg bestemte meg for å gå løs på Ganon og si meg foreløpig "ferdig" , så ble det pause og gjennomgang av Windwaker HD. Men ha enda tilgode å spille igjennom story DLC, så det blir vel det neste når jeg plukker det opp igjen. Lenke til kommentar
...... Skrevet 5. april 2018 Del Skrevet 5. april 2018 Hvor mange timer er dere sånn ca på i dette spillet? Første gjennomgang var over på 70 timer med ca like mange shrines. Andre gjennomspilling som jeg holder på med nå er på 90 timer med like mange shrines men har ikke tatt Ganon enda. Tenkte å finne alle shrines før jeg tar han nå. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 300 timer Spilte vel rundt 60 timer før jeg tok Ganon, da hadde jeg funnet rundt 70 shrines og alle memories. Senere fortsatte jeg med å finne resten av dem, finne all armor, gjøre alle sidequests, og utforske hele mapet. Så kom DLC1, etterhvert fant jeg samtlige Korok seeds og la fra meg spillet en stund før DLC2 kom og jeg gjorde alt der også. De 300 timene er også inkludert ca. 50 shrines og Ganon på Master Mode. Nå er det ikke mer å gjøre, jeg har fullført spillet 100%. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 300 timer Spilte vel rundt 60 timer før jeg tok Ganon, da hadde jeg funnet rundt 70 shrines og alle memories. Senere fortsatte jeg med å finne resten av dem, finne all armor, gjøre alle sidequests, og utforske hele mapet. Så kom DLC1, etterhvert fant jeg samtlige Korok seeds og la fra meg spillet en stund før DLC2 kom og jeg gjorde alt der også. De 300 timene er også inkludert ca. 50 shrines og Ganon på Master Mode. Nå er det ikke mer å gjøre, jeg har fullført spillet 100%. Alle 900 korok? Holy shit. 1 Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Jeg har også funnet alle 900 koroks. Fant ca. 250 selv da jeg gikk over hele kartet mens jeg lette etter shrines, gjorde quests og slikt, og så brukte jeg kartet fra zeldadungeon.net for å finne resten. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Er det ikke slik at om man finner 450-ish så har man nok til alle oppgraderinger? Digger å lete etter korok, men finner nok aldri alle. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Joda, det er det. Brukte etterhvert Korok-maska, men aldri guide eller kart. Manglet to stk veldig lenge, men plutselig dukket de opp. Den siste var under en klippe i Eldin Mountains, ganske gøy da maska begynte å riste! Synd rewarden er mildt sagt.. ræva. Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Jeg tror jeg har 439 koroker på meg nå, etter at jeg har funnet alle 900 og makset plassen i inventory. Så du trenger egentlig bare 461. Men som sagt får du en premie når du finner alle 900. Så ikke den komme. Lenke til kommentar
...... Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Googlet hva man får for 900 koroks, fikk meg en god latter. Ser noen mener rewarden er som om Nintendo sier "du skulle ikke finne alle altså". Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 6. april 2018 Del Skrevet 6. april 2018 Hehe, og de vet nok at mange liker å 100% Zeldaspill også. Verdensrekorden i Breath of the Wild, 100% er på 32 timer, 15 minutter og 18 sekunder nå (kun 4 entries i lista på speedrun.com). Det sier mye on hvor svært spillet er. Til sammenligning er rekorden i OOT 100% på 4.10.43 - riktig nok etter 20 år med intens leting etter glitches og optimalisering av ruter. Lenke til kommentar
CommanderKeen Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Vi er knapt et år etter spillets lansering, og det er allerede glemt hos de fleste. Inntrykket mitt er vel egentlig at det til og med var glemt før første runde med DLC. Sammenlign dette med noe sånn som Skyrim eller Wild Hunt, som fortsatt er relevant til en viss grad i daf, spesielt Skyrim. Det var mange som snakket om tidenes spill når det ble lansert, men tror vi aller fleste kan være enige om at det ikke er tilfelle. Det er ikke engang topp tre Zelda-spill i mine øyne. Likte spillet godt når det kom, men når jeg har prøvd å gå tilbake til det innser jeg at det er et ganske tomt spill med lite å gjøre. Håper de har lært av sine mange, mange feil og kommer sterkere tilbake med neste spill, for grunnkonseptet med BotW er jo fortsatt veldig bra. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Det er viktig å ha ett litt nyansert syn på det hele, skyrim og the witcher 3 ble lansert på de 3 markedsledende plattformene, PC, Xbox og Playstation. BoTW ble lansert på en konsoll nesten ingen eide (Wii-U)og en flunkendes ny nintendo konsoll med en mye mye mindre brukermasse enn de 2 andre ekseplenne du nevner. Når en og har Nintendo corp på sidelinjen som gjør alt de kan for å spolere sin egen markedsføring med sitt Nintendo Partner Program som gjør langt mindre youtubere gidder å dekke noe som helst nintendo er det klart at nintendo spill fort kan ha en tendens til å forsvinne ut av publikkens øyne. Jeg kommer nok til å stå på mitt om at BoTW er noe av det beste jeg har spilt i nyere tid og med all nostalgien skubbet til side det beste Zelda spillet jeg har spilt 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Vi er knapt et år etter spillets lansering, og det er allerede glemt hos de fleste. Inntrykket mitt er vel egentlig at det til og med var glemt før første runde med DLC. Sammenlign dette med noe sånn som Skyrim eller Wild Hunt, som fortsatt er relevant til en viss grad i daf, spesielt Skyrim. Det var mange som snakket om tidenes spill når det ble lansert, men tror vi aller fleste kan være enige om at det ikke er tilfelle. Det er ikke engang topp tre Zelda-spill i mine øyne. Likte spillet godt når det kom, men når jeg har prøvd å gå tilbake til det innser jeg at det er et ganske tomt spill med lite å gjøre. Håper de har lært av sine mange, mange feil og kommer sterkere tilbake med neste spill, for grunnkonseptet med BotW er jo fortsatt veldig bra. Nåja. For meg har BotW virkelig vist hva som er feil med åpen-verden sjangeren. Når jeg går tilbake til Skyrim, eller i hvert fall Ubisoft-spill så blir jeg kvalm av å jakte alle ikoner. Mer enn en gang irriterer jeg meg også over hvor vanskelig det er å komme seg rundt, og jeg ønsker alltid å ha en paraglider tilgjengelig. BotW er langt fra perfekt, men som et åpen verden spill er det milevis bedre enn de fleste andre. Det viste virkelig hvor utdatert spesielt Elder Scrolls og Ubisoft-formulaen er. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 Totalt uenig med deg CommanderKeen. BotW er et fantastisk spill som jeg og kona kommer tilbake til stadig vekk og har en enorm mengde timer i. Det er vakkert, morsomt, befriende og mye bedre enn det meste på markedet. Det er alt det jeg ønsker at også neste Zeldaspill blir. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 7. april 2018 Del Skrevet 7. april 2018 (endret) Vil gjerne har mere tradisjonelle donguens i tillegg til det befriende, for helt ærlig, disse divine beasts "doungens" rimelig slappe og tafatte greier altså. Men er det ett spill som virkelig vokste på meg så var det BoTW, noe så enormt også Endret 7. april 2018 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå