MrCusNT Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Jeg kan rett og slett ikke vente til fredag. Hvordan tror dere det kommer til å være angående kø på gamestop i 4 tiden på fredag? Skal selv ha det til Wii U, og tenker nok det vil ta litt tid hvis alle skal fylle ut på garantipapirer osv. ved henting av Switch Er vel ikke så mye garantipapirer sånn sett da kvittering er garantibevis nok. Men hvilken gamestop skal du på? Om den har hatt midnattsåpning så ser jeg for meg at de aller fleste har hentet konsollen sin allerede. Jeg skal på gamestop, herkules i Skien Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. februar 2017 Del Skrevet 27. februar 2017 Ok. Herkules har ikke midnattsåpning, men åpner 1 time tidligere enn vanlig. Så om du tenker å dra dit etter arbeidstid så tviler jeg på at det er så mye kø lenger. Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 27. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 27. februar 2017 (endret) For de som fullstendig driter i spoilere og greier er det en stream av Wii U-versjonen nå. Ser lekkert ut! Edit: Her er en mye bedre stream. Fra en Wii U, ikke emulator. Endret 27. februar 2017 av d'espresso Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Vel, BotW er teknisk sett ute for de som er som meg og faen ikke greier vente lengre... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Vel, BotW er teknisk sett ute for de som er som meg og faen ikke greier vente lengre... Barne tv Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Dette virker ikke lovende for Wii U utgaven: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1348277 Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 (endret) Hmm.. Rart. Edge sier jo at det ikke er noe problem, og jeg så litt på den streamen i går, og der kjørte alt fint. Får bare krysse fingrene. Edit: Ny stream oppe nå. Ser veldig bra ut! Endret 28. februar 2017 av d'espresso Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 28. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 28. februar 2017 Kan tipse om kampanje hos expert i perfekt timing for Switch- og Zelda-lanseringen. (Forutsetter, slik det står, at man betaler med DNB mastercard). Dette resulterer i følgende priser: Wii U-versjonen: 439,-Switch-versjonen: 439,-LE: 959,- Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Her er soundtracket for de som ikke føler det er en spoiler. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Hvor ville dere anbefale å kjøpe Zelda i Bergensområdet? Jeg kan selvsagt laste det ned, men vil gjerne ha det på kort om mulig. Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 28. februar 2017 Del Skrevet 28. februar 2017 Var innom Elkjøp Oasen i Bergen i dag. Fyren på Elkjøp som jeg snakket med var ikke oppdatert på Zelda, men hentet en kollega og sa "var ikke det dette spillet du snakket om å bestille?" Kollegaen sa at den var bestilt, men at han hadde snakket om WiiU-versjonen, som ikke ble tatt inn i butikk, men kun sendt via post. Så virker som om de av dere som vil ha den versjonen ikke kan gå for Elkjøp... Jeg fikk lagt av Zelda til Switch, though. 2 Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Noen som har pratet med Gamezone angående utsending av Zelda? Blir det ikke sendt i dag kjøper jeg det heller i butikken Lenke til kommentar
MrCradock Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Ser Elkjøp har den på lager i flere butikker og Collect@Store på den. Noen her som har prøvd å hente nå? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Ser Elkjøp har den på lager i flere butikker og Collect@Store på den. Noen her som har prøvd å hente nå? Har forsøkt det ved tidligere lanseringer for å bli møtt med: "kom igjen på lanseringsdagen". Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Ops, dobbelpost Endret 1. mars 2017 av David_1214 Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Ser Elkjøp har den på lager i flere butikker og Collect@Store på den. Noen her som har prøvd å hente nå? Gjorde det med bomberman i går, funket det! Gammel dame i kassa som ikke hadde hørt noe om switch før. Spurte om de hadde konsollen men det hadde de ikke. Hu hadde sikkert hentet det til meg og om de hadde den, haha 2 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Ser Elkjøp har den på lager i flere butikker og Collect@Store på den. Noen her som har prøvd å hente nå? Gjorde det med bomberman i går, funket det! Gammel dame i kassa som ikke hadde hørt noe om switch før. Spurte om de hadde konsollen men det hadde de ikke. Hu hadde sikkert hentet det til meg og om de hadde den, haha Genialt! Sist jeg prøvde det der var med Halo: Reach (ja... så lenge siden) på Elkjøp Larvik. Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Fikk beskjed om at Gamezone ikke sender ut før i morgen. Vurderer å avbestille og heller satse på fysisk i butikk! Lenke til kommentar
Star Fox Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Breath of the Wild fikk 40/40 av Famitsu. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 (endret) Jeuxvideo gir også Zelda full score 20/20. Dette er første gang de gir full score til et spill på 14 år. Endret 1. mars 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå