Elefantmesteren Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Hvor mange shrines/korok seeds hadde dere når dere nærmet dere slutten? Jeg har 70 shrines og 120 korok nå, Hadde ca det samme Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. oktober 2017 Del Skrevet 8. oktober 2017 Jeg hadde rundt 70 shrines selv da jeg tok Ganon. Sistebossen er ganske enkel, så det er ikke sånn at du trenger mer hjerter før du går løs på han. (Men fortvil ikke, sistebossen er ekstremt kul og episk uansett vanskelighetsgrad). Bare pass på at du har samlet alle memories før du tar sisteboss, så får du en lengre og mer tilfredsstillende cutscene på slutten Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. november 2017 Del Skrevet 9. november 2017 Starta på nytt på spillet igjen i dag etter å ha blitt ferdig med SMO. Fytti katta så bra BotW er. Jeg sliter med konsentrasjonsvansker og mange spill gir jeg opp etter en halvtime, men i dag ble jeg sittende 4 timer i strekk. Gleder meg til å bruke 100 timer til på dette fantastiske spillet! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch/switch-tilbehør/amiibo/amiibo-champions-4-pack-zelda-urbosa-revali-mipha-daruk-132805-p0000061784?gclid=CjwKCAiAoqXQBRA8EiwAIIOWsn1Yh9n7UUxLDd4yZ90v8ZxrBNQUAzHP2MklGkHWTUNFFU065ef6tBoCM88QAvD_BwE Kjenner det koker litt når gamezone holder på slik, over doble prisen av hva enkelte andre butikker selger for. Men folk blir vel desperate nok til at de faktisk får solgt de til den prisen, fikk heldigvis huket til meg ett sett fra spillsjappa før de ble utsolgt. Gamezone har siste tiden holdt på slik med div. Begrensede Nintendo produkter å syns dette er ganske scummy. 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch/switch-tilbehør/amiibo/amiibo-champions-4-pack-zelda-urbosa-revali-mipha-daruk-132805-p0000061784?gclid=CjwKCAiAoqXQBRA8EiwAIIOWsn1Yh9n7UUxLDd4yZ90v8ZxrBNQUAzHP2MklGkHWTUNFFU065ef6tBoCM88QAvD_BwE Kjenner det koker litt når gamezone holder på slik, over doble prisen av hva enkelte andre butikker selger for. Men folk blir vel desperate nok til at de faktisk får solgt de til den prisen, fikk heldigvis huket til meg ett sett fra spillsjappa før de ble utsolgt. Gamezone har siste tiden holdt på slik med div. Begrensede Nintendo produkter å syns dette er ganske scummy. Handler aldri fra den siden der. De konsekvent bryter sperrefrister for lanseringer og kjører svartebørs-Finn.no-stil over flere objekter (jamfør den du lenket til og ikke minst nes classic). Gjør at jeg ikke kan ta den butikken der seriøst. Lenke til kommentar
Einelbraos Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 https://gamezone.no/avdelinger/spill/nintendo-switch/switch-tilbehør/amiibo/amiibo-champions-4-pack-zelda-urbosa-revali-mipha-daruk-132805-p0000061784?gclid=CjwKCAiAoqXQBRA8EiwAIIOWsn1Yh9n7UUxLDd4yZ90v8ZxrBNQUAzHP2MklGkHWTUNFFU065ef6tBoCM88QAvD_BwE Kjenner det koker litt når gamezone holder på slik, over doble prisen av hva enkelte andre butikker selger for. Men folk blir vel desperate nok til at de faktisk får solgt de til den prisen, fikk heldigvis huket til meg ett sett fra spillsjappa før de ble utsolgt. Gamezone har siste tiden holdt på slik med div. Begrensede Nintendo produkter å syns dette er ganske scummy. Ikke første gangen de melker sine lojale kunder. Bare å styre unna! Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Er import, det er derfor Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 20. november 2017 Del Skrevet 20. november 2017 (endret) Rullefysikken på Link når han ble slått i bakken var helt tullete, og musikken var stort sett fraværende (til fordel for overdrevne naturlyder). Har vridd meg i takt med Link i frustrasjon etter å ha blitt slått på bakken, fy søren så irriterende! Var selv litt skuffet over musikkens fravær i begynnelsen, men etter jeg så en video som forklarte hvorfor det var slik, med eksempler på episke rideturer i solnedgangen ble jeg litt mer solgt. Lenge siden jeg har spilt det, så litt usikker på hvor jeg står nå. Skal se om jeg finner den videoen. Endret 20. november 2017 av GimleSag Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Var selv litt skuffet over musikkens fravær i begynnelsen, men etter jeg så en video som forklarte hvorfor det var slik, med eksempler på episke rideturer i solnedgangen ble jeg litt mer solgt. Lenge siden jeg har spilt det, så litt usikker på hvor jeg står nå. Skal se om jeg finner den videoen. Episke rideturer selger ikke meg da riding er noe jeg omtrent aldri gjorde, av tre grunner: på grunn av alle warp points er det alltid raskere å warpe, er man på hesterygg kan man ikke klatre rundt, utforske og plukke opp ting man finner, og dersom man beveger seg for langt unna hesten kan man ikke tilkalle den lenger. Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Tullete at man ikke kan plystre på hesten fra hvor som helst som i andre spill. Hesten kommer seg magisk tilbake til stallen uansett så det argumentet i spillet er bare tullete. Døde av et fall i Horizon Zero Dawn i dag fordi jeg er blitt så vant til paragliding i BotW. Herregud så handikappa man føler seg uten den muligheten i andre åpen verden spill. 1 Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Var selv litt skuffet over musikkens fravær i begynnelsen, men etter jeg så en video som forklarte hvorfor det var slik, med eksempler på episke rideturer i solnedgangen ble jeg litt mer solgt. Lenge siden jeg har spilt det, så litt usikker på hvor jeg står nå. Skal se om jeg finner den videoen. Episke rideturer selger ikke meg da riding er noe jeg omtrent aldri gjorde, av tre grunner: på grunn av alle warp points er det alltid raskere å warpe, er man på hesterygg kan man ikke klatre rundt, utforske og plukke opp ting man finner, og dersom man beveger seg for langt unna hesten kan man ikke tilkalle den lenger. Episke gåturer da...Rir ikke selv, er alt for nysgjerrig på alt rundt meg, men eksempelet var på hesterygg. Tror det samme gjelder uansett hva man gjør! Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Jeg kvier meg for å fullføre spillet. Har reddet de fire skapningene, tatt alle 76 side missions, alle 120 shrines og rundt 200 korokseeds. Men ikke pokker om jeg er klar for å ta Ganon helt enda. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Jeg kvier meg for å fullføre spillet. Har reddet de fire skapningene, tatt alle 76 side missions, alle 120 shrines og rundt 200 korokseeds. Men ikke pokker om jeg er klar for å ta Ganon helt enda. Hyrule castle og Ganon er lett. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Jeg er ikke *redd* for å ta Ganon, jeg vil bare ikke at det skal ta slutt. Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Jeg er ikke *redd* for å ta Ganon, jeg vil bare ikke at det skal ta slutt. Knert Ganon og start heller på nytt. Det er reisen i Zelda som er gøy. Sistesjef er et gigantisk antiklimaks da han er hundre ganger enklere enn en Lynel. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 21. november 2017 Del Skrevet 21. november 2017 Haha, skjønner ikke at Nintendo ikke har justert på Lynel enda Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 (endret) Sistebossen er ikke vanskelig, men vil selv mene at den absolutt ikke er noe antiklimaks, derimot en veldig kul, ganske lang og episk avslutning på historiedelen av spillet. Sistebossene i Zelda-spill har vært veldig enkle i mange, mange år. Endret 22. november 2017 av Snikpellik Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Jeg er ikke *redd* for å ta Ganon, jeg vil bare ikke at det skal ta slutt. Enig, jeg har tatt Ganon, men har masse å gjøre igjen, har brukt utrolige 330 t i spillet hittil, føler meg sterkere og sterkere. 1 Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Jeg er ikke *redd* for å ta Ganon, jeg vil bare ikke at det skal ta slutt.Enig, jeg har tatt Ganon, men har masse å gjøre igjen, har brukt utrolige 330 t i spillet hittil, føler meg sterkere og sterkere.Kona mi klokka rundt fem hundre timer sist jeg sjekka. 1 Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Jeg er ikke *redd* for å ta Ganon, jeg vil bare ikke at det skal ta slutt.Enig, jeg har tatt Ganon, men har masse å gjøre igjen, har brukt utrolige 330 t i spillet hittil, føler meg sterkere og sterkere.Kona mi klokka rundt fem hundre timer sist jeg sjekka. Jeg har ca 140 på WiiU også......rister på hodet....elsker bare å samle i den verden skjønner jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå