Mala Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Ja, har egentlig vridd meg unna den BotW-tråden for å unngå spoilers siden jeg er så tidlig i spillet, men vi trenger vel ikke mase mer om spillet her i grunn Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Jepp, det øker jo valgfriheten betraktelig. Driver å øker stamina nå faktisk, fikk lyst å fange den store hesten også Det krever jo litt har jeg inntrykk av Digger den hesten! Kona og jeg kalte vår for Sir Arthur. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Jepp, det øker jo valgfriheten betraktelig. Driver å øker stamina nå faktisk, fikk lyst å fange den store hesten også Det krever jo litt har jeg inntrykk av Digger den hesten! Kona og jeg kalte vår for Sir Arthur. Jeg kalte min for Hestkuk ettersom jeg ble så forbanna på alt slitet jeg måtte gjennom for å få den. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Noe jeg liker godt er at man kan stjele våpen fra fiender før de er døde, slik at de ikke kan gjøre særlig skade. Noe jeg ikke likte særlig godt var det shrine hvor man skulle spille sånn kulespill med gyro kontroller, det var faen så frustrerende at jeg bare ga opp. Finnes det noen måte å øke resistans mot electric damage? Det tar alltid så mange hjerter. Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Noe jeg liker godt er at man kan stjele våpen fra fiender før de er døde, slik at de ikke kan gjøre særlig skade. Noe jeg ikke likte særlig godt var det shrine hvor man skulle spille sånn kulespill med gyro kontroller, det var faen så frustrerende at jeg bare ga opp. Finnes det noen måte å øke resistans mot electric damage? Det tar alltid så mange hjerter. Det finnes noen øredobber jeg fikk i ørkenen som gir ganske god beskyttelse. I tillegg finnes det rubber armer som gir full immunitet om du har hele settet Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Noe jeg liker godt er at man kan stjele våpen fra fiender før de er døde, slik at de ikke kan gjøre særlig skade. Noe jeg ikke likte særlig godt var det shrine hvor man skulle spille sånn kulespill med gyro kontroller, det var faen så frustrerende at jeg bare ga opp. Finnes det noen måte å øke resistans mot electric damage? Det tar alltid så mange hjerter. Haha, AKKURAT det shrinet der er det eneste hittil jeg har bannet høylytt til, vist fingen til skjermen og bare forlatt. Maksimalt frustrerende greier. Kanskje en vakker dag så prøver jeg på nytt Endret 19. september 2017 av Mala Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Moderatormelding En god del innlegg om Zelda er flyttet hit fra Switchtråden. Tilbakemeldinger på moderering tas på PM eller i tilbakemeldingsseksjonen. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Noe jeg liker godt er at man kan stjele våpen fra fiender før de er døde, slik at de ikke kan gjøre særlig skade. Noe jeg ikke likte særlig godt var det shrine hvor man skulle spille sånn kulespill med gyro kontroller, det var faen så frustrerende at jeg bare ga opp. Finnes det noen måte å øke resistans mot electric damage? Det tar alltid så mange hjerter. Haha, AKKURAT det shrinet der er det eneste hittil jeg har bannet høylytt til, vist fingen til skjermen og bare forlatt. Maksimalt frustrerende greier. Kanskje en vakker dag så prøver jeg på nytt Jeg ga opp å gjøre det på riktig måte, så endte opp med å flippe brettet oppned og bruke baksiden til å slå kula hardt over til plattformen. Funka faktisk, elsker fysikken! Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Noe jeg liker godt er at man kan stjele våpen fra fiender før de er døde, slik at de ikke kan gjøre særlig skade. Noe jeg ikke likte særlig godt var det shrine hvor man skulle spille sånn kulespill med gyro kontroller, det var faen så frustrerende at jeg bare ga opp. Finnes det noen måte å øke resistans mot electric damage? Det tar alltid så mange hjerter. Heldigvis er det bare 2 shrines i hele spillet med sånn kulespill (jeg googla), og de er ikke obligatoriske. Det var et sant helvete med switch joypads. Men jeg fant ut at å snu hele bordet på hodet så kan man bare rulle kula rundt uten labyrint. Gerudo desert gir lightning resist gear ja (rubber gear). Ellers kan du drikke elixirs som gir protection mot det. Endret 19. september 2017 av Bytex Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Nice! Det må testes neste gang jeg kommer over den! Endret 19. september 2017 av Mala Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Jeg synes sånne kulespill kan være morsomme og hadde ikke noen issues med det i Zelda heller bortsett fra at jeg faktisk måtte dra fram WiiU paden siden jeg spilte med Pro controlleren. Kunne godt vært fler av de synes jeg Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Det me disse 3 ballene som skulle nedi noen hull var ikke noe problem, akkurat den gikk kjapt da Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 Husker jeg kjente entusiasmen sank som en stein hver gang jeg fikk beskjed om å hente frem Wii U paden, heldigvis var det ikke så mange ganger Lenke til kommentar
Mala Skrevet 19. september 2017 Del Skrevet 19. september 2017 (endret) Edit: noe tullball skjedde. Endret 19. september 2017 av Mala Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Første gang jeg spiller dette, startet i går. Kom nettopp til det første gyro-kule-shrinet i den første landsbyen etter man har komt ned til Hyrule (den før Kakariko). Den der ballen skal ledes igjennom en liten labyrint og over i en sklie. Løste det på null komma niks ved å snu hele plattformen opp ned og dermed ha en stor flate der jeg kunne bare flippe ballen over i renna. Føltes som juks, men det var helt umulig å styre den gyrosaken uansett. Har ikke tålmodighet til dette når det er en så stor verdenen som skal utforskes! Dette spillet virker massivt! Digger spillet etter 7 eller 8 shrines og ca 10 timer spilt, men savner litt mer gear. Går fortsatt rundt i det jeg fant i startområdet.. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 (endret) Første gang jeg spiller dette, startet i går. Kom nettopp til det første gyro-kule-shrinet i den første landsbyen etter man har komt ned til Hyrule (den før Kakariko). Den der ballen skal ledes igjennom en liten labyrint og over i en sklie. Løste det på null komma niks ved å snu hele plattformen opp ned og dermed ha en stor flate der jeg kunne bare flippe ballen over i renna. Føltes som juks, men det var helt umulig å styre den gyrosaken uansett. Har ikke tålmodighet til dette når det er en så stor verdenen som skal utforskes! Dette spillet virker massivt! Digger spillet etter 7 eller 8 shrines og ca 10 timer spilt, men savner litt mer gear. Går fortsatt rundt i det jeg fant i startområdet.. Kan kjøpe soldier armor i Hattika og sheika klær i kakariko. Jeg fant også en klatre-bandetta i et av de første shrines. Endret 21. september 2017 av Elefantmesteren Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Første gang jeg spiller dette, startet i går. Kom nettopp til det første gyro-kule-shrinet i den første landsbyen etter man har komt ned til Hyrule (den før Kakariko). Den der ballen skal ledes igjennom en liten labyrint og over i en sklie. Løste det på null komma niks ved å snu hele plattformen opp ned og dermed ha en stor flate der jeg kunne bare flippe ballen over i renna. Føltes som juks, men det var helt umulig å styre den gyrosaken uansett. Har ikke tålmodighet til dette når det er en så stor verdenen som skal utforskes! Dette spillet virker massivt! Digger spillet etter 7 eller 8 shrines og ca 10 timer spilt, men savner litt mer gear. Går fortsatt rundt i det jeg fant i startområdet.. Kan kjøpe soldier armor i Hattika og sheika klær i kakariko. Jeg fant også en klatre-bandetta i et av de første shrines. Kjøpte det armor settet i landsbyen, fant bandanaen også. Måtte selvfølgelig farge armor grønn for gamle dagers skyld. Savner Epona og klassiske dungeons med sjefskamper til slutt, ellers innfrir spillet til de grader. Liker å jakte etter shrines og korok seeds, håper den spenningen varer for skjønner at det er stort sett det spillet går i. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Savner Epona og klassiske dungeons med sjefskamper til slutt, ellers innfrir spillet til de grader. Du kan jo fange en hest og kalle den Epona. Lenke til kommentar
Elefantmesteren Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Hvordan kommer jeg meg til goron-byen uten å brenne opp? Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. september 2017 Del Skrevet 21. september 2017 Hehe, blir ikke det samme som når man fikk Epona i OoT. Fant en brun hest og kalte den Roach istedet. Tipper du må lage et måltid som gjør at du tåler varme? Har ikke komt så langt selv så aner ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå