fnwilborn Skrevet 4. april 2017 Del Skrevet 4. april 2017 DF sammenligner framerate pre og post patch: Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Blålig lys mot himmelen i det fjerne..virker som om det dukker opp på random plasser og har til gode å rekke frem i tide for å sjekke ut hva det er for noe. Noen som vet hva det er? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 15. april 2017 Del Skrevet 15. april 2017 Blålig lys mot himmelen i det fjerne..virker som om det dukker opp på random plasser og har til gode å rekke frem i tide for å sjekke ut hva det er for noe. Noen som vet hva det er? Det kan være to ting: 1. Stjerneskudd (Star fragment) som faller fra himmelen. 2. Det er et fjell dette skjer på når det er mørkt, jeg vil ikke gjøre det mer spesifikt. 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Går ikke lei. Er nå 140 timer ut i spillet, og har fortsatt igjen over 30 shrines og 30 side quests. Oppdager stadig vekk nye ting og steder. Har spilt hele spillet uten shrine sensoren, og mesteparten uten HUD og minimap. Tror jeg kverka sisteboss etter rundt 40 timer. Mesteparten av tiden går selvsagt bare til å tulle rundt. Tar sikte på å oppgradere all armor, ta alle shrines, alle sidequests og muligens også korok seeds etterhvert. Tror det blir det første spillet siden Super Mario 64 jeg gidder å prøve å fullføre 100%! Lenke til kommentar
Weir Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Har fullført 99.91% av spillet og klarer ikke å finne de siste prosentene som jeg antar er ett område en eller annen plass. :/ Har samlet alt av seeds, fullført shrines, dungeons, story og sidequests. Lenke til kommentar
aBadMan Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Fantastisk spill, men fps problemene på Wii U er dessverre veldig irriterende. Lenke til kommentar
Selvin Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 (endret) Bra spill, tre av fire divine beasts nede. Blir å kjøre mot main boss og så legge spillet bort, er så mye annet bra nå som gir mye mer valuta enn å samle korok seeds Endret 17. april 2017 av Selvin Lenke til kommentar
Niram Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Har fullført 99.91% av spillet og klarer ikke å finne de siste prosentene som jeg antar er ett område en eller annen plass. :/ Har samlet alt av seeds, fullført shrines, dungeons, story og sidequests. Oi. Det er sykt.. ? Vær så snill og si du har brukt guider. 1 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 17. april 2017 Del Skrevet 17. april 2017 Har fullført 99.91% av spillet og klarer ikke å finne de siste prosentene som jeg antar er ett område en eller annen plass. :/ Har samlet alt av seeds, fullført shrines, dungeons, story og sidequests. Oi. Det er sykt.. Vær så snill og si du har brukt guider. På en god del av korok seeds ja, samt noen få shrines som jeg ikke fant selv. Lenke til kommentar
Niram Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Fortsatt imponerende. Godt jobbet! 1 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Takk.^^ Sliter fremdeles med å finne den siste 0.09%. :/ Lenke til kommentar
Weir Skrevet 18. april 2017 Del Skrevet 18. april 2017 Legger bare ved ett lite skjermbilde her jeg. Takk for meg! 3 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Legger bare ved ett lite skjermbilde her jeg. Takk for meg! Da vet jeg "hvor jeg skal gå først" neste gang jeg får tid til å spille Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Legger bare ved ett lite skjermbilde her jeg. Takk for meg! Herregud, mann. Det der er drøyt, gratulerer. Tør jeg spørre hvor mange timer du har brukt på dette? Så en fyr på Reddit, som har brukt 350 timer på det samme. Og det er vel rundt 8-9 timer per dag siden release, noe som er helt sjukt. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Ahhh...ser det nå... Trodde det ble hinta til at det lå noe spennende på "current location" Lenke til kommentar
Weir Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Herregud, mann. Det der er drøyt, gratulerer. Tør jeg spørre hvor mange timer du har brukt på dette? Så en fyr på Reddit, som har brukt 350 timer på det samme. Og det er vel rundt 8-9 timer per dag siden release, noe som er helt sjukt. Cirka 240 timer. Lenke til kommentar
PÃ¥inter Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 Twitch-brukeren Xalikah satt nylig verdensrekord for å fullføre det nye Zelda-spillet 100 prosent, det tok ham 49 timer og 41 minutter. http://itavisen.no/2017/04/19/han-satt-verdensrekord-for-speedrunning-i-zelda-breath-of-the-wild/ Lenke til kommentar
Weir Skrevet 19. april 2017 Del Skrevet 19. april 2017 (endret) Du kan nå reservere 30th Anniversary Toon Link, Toon Zelda, Ocarina of Time Link og 8-Bit link på CDON: http://cdon.no/search?q=amiibo EDIT: Smash Bros Link også ser det ut til! Twitch-brukeren Xalikah satt nylig verdensrekord for å fullføre det nye Zelda-spillet 100 prosent, det tok ham 49 timer og 41 minutter.http://itavisen.no/2017/04/19/han-satt-verdensrekord-for-speedrunning-i-zelda-breath-of-the-wild/ Steike. Endret 19. april 2017 av Weir Lenke til kommentar
Henrik™ Skrevet 20. april 2017 Del Skrevet 20. april 2017 Da må det være veldig mye innhold ja (har skjønt det, har ikke spillet selv - enda). Verdensrekorden for any% (bare ta sistebossen, antar jeg) er nå på 41.04. Jeg ser at den 100% rekorden også er på zeldaspeedruns.com nå, som eneste entry i den kategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå