Gå til innhold

The Legend of Zelda: Breath of the Wild, informasjon og generell diskusjon

d'espresso

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Blålig lys mot himmelen i det fjerne..virker som om det dukker opp på random plasser og har til gode å rekke frem i tide for å sjekke ut hva det er for noe.

Noen som vet hva det er?

Det kan være to ting:

1. Stjerneskudd (Star fragment) som faller fra himmelen.

2. Det er et fjell dette skjer på når det er mørkt, jeg vil ikke gjøre det mer spesifikt.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Går ikke lei.

Er nå 140 timer ut i spillet, og har fortsatt igjen over 30 shrines og 30 side quests. Oppdager stadig vekk nye ting og steder. Har spilt hele spillet uten shrine sensoren, og mesteparten uten HUD og minimap. Tror jeg kverka sisteboss etter rundt 40 timer. Mesteparten av tiden går selvsagt bare til å tulle rundt. 

Tar sikte på å oppgradere all armor, ta alle shrines, alle sidequests og muligens også korok seeds etterhvert. Tror det blir det første spillet siden Super Mario 64 jeg gidder å prøve å fullføre 100%!

Lenke til kommentar

Har fullført 99.91% av spillet og klarer ikke å finne de siste prosentene som jeg antar er ett område en eller annen plass. :/

Har samlet alt av seeds, fullført shrines, dungeons, story og sidequests.

Oi. Det er sykt.. ? Vær så snill og si du har brukt guider.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Har fullført 99.91% av spillet og klarer ikke å finne de siste prosentene som jeg antar er ett område en eller annen plass. :/

Har samlet alt av seeds, fullført shrines, dungeons, story og sidequests.

Oi. Det er sykt.. Vær så snill og si du har brukt guider.

På en god del av korok seeds ja, samt noen få shrines som jeg ikke fant selv.

Lenke til kommentar

Legger bare ved ett lite skjermbilde her jeg. Takk for meg!

sZs4BDu.jpg

Herregud, mann. Det der er drøyt, gratulerer. Tør jeg spørre hvor mange timer du har brukt på dette? Så en fyr på Reddit, som har brukt 350 timer på det samme. Og det er vel rundt 8-9 timer per dag siden release, noe som er helt sjukt.

Lenke til kommentar

Herregud, mann. Det der er drøyt, gratulerer. Tør jeg spørre hvor mange timer du har brukt på dette? Så en fyr på Reddit, som har brukt 350 timer på det samme. Og det er vel rundt 8-9 timer per dag siden release, noe som er helt sjukt.

Cirka 240 timer.

Lenke til kommentar

Du kan nå reservere 30th Anniversary Toon Link, Toon Zelda, Ocarina of Time Link og 8-Bit link på CDON: http://cdon.no/search?q=amiibo

EDIT: Smash Bros Link også ser det ut til!

Twitch-brukeren Xalikah satt nylig verdensrekord for å fullføre det nye Zelda-spillet 100 prosent, det tok ham 49 timer og 41 minutter.

http://itavisen.no/2017/04/19/han-satt-verdensrekord-for-speedrunning-i-zelda-breath-of-the-wild/

Steike. :ohmy:

Endret av Weir
Lenke til kommentar

Da må det være veldig mye innhold ja (har skjønt det, har ikke spillet selv - enda). Verdensrekorden for any% (bare ta sistebossen, antar jeg) er nå på 41.04. Jeg ser at den 100% rekorden også er på zeldaspeedruns.com nå, som eneste entry i den kategorien.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...