KongOlav Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Men vil du ikke ha Master Sword? Jeg vil gjerne ha Master Sword. Men per nå så vet jeg kun at det faktisk ER i spillet. Folk har nevnt det, og jeg har sett stillbilde for noen måneder siden. Det er ingenting jeg leter etter i spillet akkurat nå. Eller, jo, jeg leter etter alt og ingenting. Jeg jobbet meg ut fra platået, og rent instinktivt jobbet jeg meg helt opp til høyre på kartet, også har jeg såvidt begynt å utforske kartet ut derifra og mot klokken. Skulle jeg tilfeldigvis ramle over en overgrodd skog med et Master Sword, slik som jeg ramler over Shrine, Shrine-quests, Springs og Korok Seed-puzzles, så blir det nok en improvisert liten mini-feiring i stua! Ingen mål med spillet akkurat nå. Bortsett fra å gjøre meg sterk nok til å utradere Calamity Ganon. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Edit: er litt tilbake til gamledager med håndskrevne papirlapper med oppskrifter og ting og tang til å oppgradere armour eller finnes det andre måter å holde orden på dette på? Er garantert en del ting jeg gjør tungvint - unødvendig Jeg og skriver også ned endel. Om jeg lager en oppskrift som gir high et eller annet så rabler jeg det ned.Synes det er kjekt å ha ei skriblebok når jeg spiller. Hmm var ment å sittere deler av Mr Spock sitt innlegg men noe gikk galt, er ikke helt stødig på hvordan man kun siterer deler av et innleg. Endret 17. mars 2017 av kero79 Lenke til kommentar
KongOlav Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Edit: er litt tilbake til gamledager med håndskrevne papirlapper med oppskrifter og ting og tang til å oppgradere armour eller finnes det andre måter å holde orden på dette på? Er garantert en del ting jeg gjør tungvint - unødvendig Man kan velge å se oppskriften på alt inne i pause-menyen. Når man trykker på en matrett eller en eliksir, og skal velge å drikke den, så kan man heller velge "Recipe". Jeg bruker heller dette aktivt enn å notere ned oppskrifter. De forskjellige blomstene og soppene har jo egenskapene sine i beskrivelsen. "Recipe" er også veldig kjekk å bruke når man får en ny Elixir man aldri har vært borti før. I går fikk jeg f.eks. en som gjorde at jeg tålte varme mye bedre. Rett inn på "Recipe". Og der så jeg hvordan jeg kunne mekke sånn selv, og da ble det ganske klart hvilke krypdyr jeg skulle farme. Elixiren var dyr... Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Edit: er litt tilbake til gamledager med håndskrevne papirlapper med oppskrifter og ting og tang til å oppgradere armour eller finnes det andre måter å holde orden på dette på? Er garantert en del ting jeg gjør tungvint - unødvendig Man kan velge å se oppskriften på alt inne i pause-menyen. Når man trykker på en matrett eller en eliksir, og skal velge å drikke den, så kan man heller velge "Recipe". Jeg bruker heller dette aktivt enn å notere ned oppskrifter. De forskjellige blomstene og soppene har jo egenskapene sine i beskrivelsen. "Recipe" er også veldig kjekk å bruke når man får en ny Elixir man aldri har vært borti før. I går fikk jeg f.eks. en som gjorde at jeg tålte varme mye bedre. Rett inn på "Recipe". Og der så jeg hvordan jeg kunne mekke sånn selv, og da ble det ganske klart hvilke krypdyr jeg skulle farme. Elixiren var dyr... Joda veit det, men hender jo at jeg i en knipe bruker opp alle de beste rettene eller elixiren. Og hode er ikke lenger sånn at jeg husker alt Så da er det litt kjekt å ha skribla det ned i ei lita blokk jeg har liggende nede på nerdestua mi Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Skulle ønske Nintendo hadde turt å kjøre på med litt horror igjen i Zelda serien i samme stil som Bottom of the Well og Shadow Temple fra Ocarina of Time. 1 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 Etter å ha starte med Breath of The Wild så har jeg lyst til å samle alle amiiboene i Zelda serien. Så langt så har jeg kun Smash Bros Link, mangler alle de andre. Problemet er at de fleste ave dem ikke er i salg lenger, hvertfall innenfor Norge. Bestille det fra utlandet kan fort bli veldig dyrt. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 17. mars 2017 Del Skrevet 17. mars 2017 (endret) Etter å ha starte med Breath of The Wild så har jeg lyst til å samle alle amiiboene i Zelda serien. Så langt så har jeg kun Smash Bros Link, mangler alle de andre. Problemet er at de fleste ave dem ikke er i salg lenger, hvertfall innenfor Norge. Bestille det fra utlandet kan fort bli veldig dyrt. Jeg har bestillt endel på nettet. De fleste finner man for ca 200 kr som er noe i nærheten av normalpris. Sheik har vært priset engod del over dette samme med Toon Link fra Supersmash serien den har jeg heller ikke funnet til noe edruelig pris enda, men regner med at de blir billigere når den verste Breath of the wild bølgen roer seg ned. Ellers mangler jeg fra 30 års jubileet Toon Link, Zelda og Ocarina of time Link. Fra Breath of the Wild mangler jeg Zelda og Guardian. Jeg bruker Ebay, der dem er forholdvis rimelig fra Japan. Ingen av de jeg har bestilt derfra har jeg måtte betalt frakt på, tar ei stund før man får dem, men det er greit. Endret 17. mars 2017 av kero79 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Jeg har bestillt endel på nettet. De fleste finner man for ca 200 kr som er noe i nærheten av normalpris. Sheik har vært priset engod del over dette samme med Toon Link fra Supersmash serien den har jeg heller ikke funnet til noe edruelig pris enda, men regner med at de blir billigere når den verste Breath of the wild bølgen roer seg ned. Ellers mangler jeg fra 30 års jubileet Toon Link, Zelda og Ocarina of time Link. Fra Breath of the Wild mangler jeg Zelda og Guardian. Jeg bruker Ebay, der dem er forholdvis rimelig fra Japan. Ingen av de jeg har bestilt derfra har jeg måtte betalt frakt på, tar ei stund før man får dem, men det er greit. Ocarina of Time Link ser ut til å kunne kost litt også. Er synd at produksjonen av amiiboene ikke varte så veldig lenge. Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Fikk endelig noen timer med sammenhengende spilling igår etter lang arbeidsuke. Målet var å bare surre rundt, kose meg, og skru av hoveoppdragene. Men så møtte jeg Zord...Zorba...hva het han igjen...en eller annen prins som er glad i å svømme og gjør akrobatiske stup.. Han ville jeg skulle følge en sti oppover i fjellet hans hvor jeg møtte en del eletriske fiender. Totalt oppslukt i dette gikk det opp for meg at det var et av hovedoppdragene Måtte ta kvelden da jeg skulle over en bro - mest sannsynlig kunne jeg skimte målet på andre siden. Får ta det opp i kveld. Makan så oppslukt jeg blir av å være i dette universet 2 Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Jeg har bestillt endel på nettet. De fleste finner man for ca 200 kr som er noe i nærheten av normalpris. Sheik har vært priset engod del over dette samme med Toon Link fra Supersmash serien den har jeg heller ikke funnet til noe edruelig pris enda, men regner med at de blir billigere når den verste Breath of the wild bølgen roer seg ned. Ellers mangler jeg fra 30 års jubileet Toon Link, Zelda og Ocarina of time Link. Fra Breath of the Wild mangler jeg Zelda og Guardian. Jeg bruker Ebay, der dem er forholdvis rimelig fra Japan. Ingen av de jeg har bestilt derfra har jeg måtte betalt frakt på, tar ei stund før man får dem, men det er greit. Ocarina of Time Link ser ut til å kunne kost litt også. Er synd at produksjonen av amiiboene ikke varte så veldig lenge. Tror dem produseres enda, er ihvertfall veldig mange som skryter av at det er first print dem selger. Veldig rart om Nintendo skulle stoppe produksjonen av noe som gir dem penger. Tror heller dem bare har senker produksjonen så prisene skal holde seg høyere. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Tror dem produseres enda, er ihvertfall veldig mange som skryter av at det er first print dem selger. Veldig rart om Nintendo skulle stoppe produksjonen av noe som gir dem penger. Tror heller dem bare har senker produksjonen så prisene skal holde seg høyere. Virker ikke som de amiiboene selges i Norge isåfall. :/ Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Bestilte guardian og link archer amiiboene fra base.com og de ble sendt på lansering. Helt nydelige i hyllen iallefall, venter på at de skal få inn resten av serien nå så får jeg bestilt de og. Merk at det er planlagt flere breath of the wild amiiboer. Kan forøvrig tipse om at ganondorf er på lager hos Thegamecollection. Ender på ca. 172,- etter å trekke fra VAT og lagt til frakt. Så skal gli fint gjennom tollen. Vurderer å bestille den selv da jeg ikke har den. Endret 18. mars 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Bestilte guardian og link archer amiiboene fra base.com og de ble sendt på lansering. Helt nydelige i hyllen iallefall, venter på at de skal få inn resten av serien nå så får jeg bestilt de og. Merk at det er planlagt flere breath of the wild amiiboer. Kan forøvrig tipse om at ganondorf er på lager hos Thegamecollection. Ender på ca. 172,- etter å trekke fra VAT og lagt til frakt. Så skal gli fint gjennom tollen. Vurderer å bestille den selv da jeg ikke har den. Guardian har jeg lyst på selv, den serjo helt rå ut. Bestilte guardian og link archer amiiboene fra base.com og de ble sendt på lansering. Helt nydelige i hyllen iallefall, venter på at de skal få inn resten av serien nå så får jeg bestilt de og. Merk at det er planlagt flere breath of the wild amiiboer. Kan forøvrig tipse om at ganondorf er på lager hos Thegamecollection. Ender på ca. 172,- etter å trekke fra VAT og lagt til frakt. Så skal gli fint gjennom tollen. Vurderer å bestille den selv da jeg ikke har den. Guardian er jeg på utkikk etter selv, den serjo helt rå ut. Bestilte Ganondorf fra ebay fra Japan. tror jeg kom på nesten samme pris som det du har funnet her. Flere Amiiboer for Zelda, jeg sier ja takk. Lenke til kommentar
Weir Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Kan forøvrig tipse om at ganondorf er på lager hos Thegamecollection. Ender på ca. 172,- etter å trekke fra VAT og lagt til frakt. Så skal gli fint gjennom tollen. Vurderer å bestille den selv da jeg ikke har den. Det høres ikke så gale ut faktisk. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 (endret) Kan forøvrig tipse om at ganondorf er på lager hos Thegamecollection. Ender på ca. 172,- etter å trekke fra VAT og lagt til frakt. Så skal gli fint gjennom tollen. Vurderer å bestille den selv da jeg ikke har den. Det høres ikke så gale ut faktisk. Nesten så jeg må legge inn en bestilling selv når jeg ser hvor mange som vurderer her Selv kjøpte jeg Link Archer og Guardian for rundt 150-160,- stykket fra base.com. Så venter egentlig bare på at de skal få inn igjen av de siste jeg mangler i serien. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte alle i første omgang. (Både base.com og thegamecollection er britisk-baserte og levering tar ca. en drøy arbeidsuke. Har bestilt fra de ved flere anledninger og er fornøyd med det jeg har fått. Sånn hvis noen skulle være i tvil om noen av butikkene nevnt her). Endret 18. mars 2017 av CaZpeR Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Jeg klarte å løsrive meg fra et av hoveoppdragene og dro på oppdagelsesferd. Åpnet et par nye steder på kartet og startet utforsking av de. Greia er at jeg nesten får litt dårlig sammvittighet overfor spillet når jeg gjør slik ...helt sant.. Blir det veldig feil ut ifra hvordan spillet er laget å fortsette med denne eventyrferden, dere som har kommet langt i det, eller bør jeg dra tilbake å fullføre hovedoppdraget jeg så fint ble ledet inn i da jeg åpnet et tårn et eller annet sted? Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Jeg gjør 80% røre rundt, 15% side- og shrineoppdrag og 5% mainstory Lenke til kommentar
KongOlav Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Jeg klarte å løsrive meg fra et av hoveoppdragene og dro på oppdagelsesferd. Åpnet et par nye steder på kartet og startet utforsking av de. Greia er at jeg nesten får litt dårlig sammvittighet overfor spillet når jeg gjør slik ...helt sant.. Blir det veldig feil ut ifra hvordan spillet er laget å fortsette med denne eventyrferden, dere som har kommet langt i det, eller bør jeg dra tilbake å fullføre hovedoppdraget jeg så fint ble ledet inn i da jeg åpnet et tårn et eller annet sted? Det er det flotte med dette spillet. Du bestemmer jo helt selv hvordan du gjør det. Det aller siste og endelige questet får du jo nesten umiddelbart ved oppstart - så da KAN du jo i teorien løpe rett mot sistebossen uten å gjøre noe annet i hele spillet. Alt annet du gjør fra det punktet er helt opp til deg. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Og da ble jeg ferdig med det. Klokka vel inn på litt under 105 timer spilt, så har fått verdi for penga i hvert fall Tror jeg vil si at det her blir mitt personlige GOTY i år, lite tro på at noe annet som kommer senere vil klare å toppe det for min del. 1 Lenke til kommentar
Weir Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Nesten så jeg må legge inn en bestilling selv når jeg ser hvor mange som vurderer her Selv kjøpte jeg Link Archer og Guardian for rundt 150-160,- stykket fra base.com. Så venter egentlig bare på at de skal få inn igjen av de siste jeg mangler i serien. Angrer litt på at jeg ikke kjøpte alle i første omgang. (Både base.com og thegamecollection er britisk-baserte og levering tar ca. en drøy arbeidsuke. Har bestilt fra de ved flere anledninger og er fornøyd med det jeg har fått. Sånn hvis noen skulle være i tvil om noen av butikkene nevnt her). Ja, tok å bestilte Zelda fra Amazon og Ganondorf fra thegamecollection. :< Jeg gjør 80% røre rundt, 15% side- og shrineoppdrag og 5% mainstory Meg, heletiden. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå