MR SPEED Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Jeg er fult opptatt med å drukne Link. Nintendo har gjort en god jobb med Zela, er fullt opp med knuse is blokker å fryse nye is blokker men jeg er er like Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Det føles mer tilgivelig å spille i sub 30 fps på Switch en fks PlayStation4. Og det er ironiskt takke mye pga den svakere maskinvaren og grafikk stilen i Zelda. Om det hadde vært mye mer detaljer og mye mer foliage og kanter som skal jevnes ut så hadde mangel av motion blur og fps under 30 og i noen tilfeller under 20. Vært vesentlig mer plagsomt. Men jeg har gått helt ned i 0 fps til tider. Spesielt i kamper hvor det er mange karakterer og eksplosjoner. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 11. mars 2017 Del Skrevet 11. mars 2017 Jeg vet ikke hva Zelda gjør som andre ikke gjør men jeg sliter noe enormt med motion sickness når jeg spiller spill med ujamn lav framerate, men har enda ikke følt noe på dette i zelda til tross for at store deler av spillet går i 20 FPS. GTA på PS3 måtte jeg eksempelvis legge fra meg da jeg ble fysisk dårlig av å spille spillet. Om jeg dog skulle tippe er det nok den brede FOVen som gjør at jeg ikke blir dårlig av dette, så for første gang kan jeg si at den lave frameraten faktisk ikke plager meg noe betydelig, hadde selvfølgelig vært helt konge å få spille det i stabil 60 eller vertfall stabil 30 fps men slik er jo det engang ikke. Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Da var zelda fullført! 38 timer tok det for meg! Helt fantastisk spill! Lenke til kommentar
BadFurDay Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Står det spilletid et sted, eller er det ca tall? Lenke til kommentar
zero dawn Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Står det ikke tid på savene der du kan velge load en save i menyen? Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Må bruke parental control appen Endret 12. mars 2017 av David_1214 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Står det spilletid et sted, eller er det ca tall? WiiU har egen app for timetall brukt i spill. Svaret for Switch står sannsynligvis i innlegget over. Lenke til kommentar
kero79 Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Noen andre som bruker amiiboer i spillet? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Jeg har brukt Twilight amiiboen (ulven) som jeg fikk sammen med Twilight Princess, men føler stort sett at 200 kr for en liten fordel ikke er nok. Eneste jeg kunnet tenkt meg er Smash Link amiiboen som kan gi Epona. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Har 86 timer med spillet hittil, har ikke gjort stort med main quest - 2/4 beist, det er veldig mye ting å oppgradere enda, for å ikke snakke om shrines, sideoppdrag osv. Så er det også en god del landområder som trenger en nærmere sjekk! Har full stamina og 12 hjerter, fullinredet kåk osv... Koser meg ved å mest rusle rundt på måfå og ta et sideoppdrag av og til hvis det virker interessant. Hester unngås fullstendig! Endret 12. mars 2017 av Mr_Spock Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Uff ja hester er bare clunky siden de ikke kan plystrer på om de er for lang unna. Spillet begrunner det med at de ikke er magiske, men her burde de gitt faen i realismen til fordel for gameplay Lenke til kommentar
fnwilborn Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Tja, de er jo litt magiske da. Man kan jo etterlate dem hvor som helst og hente dem ut igjen i alle staller. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Noen av fiendene er jo et helvete å drepe da. Navnet er the wild guardian gå bak den slå slå slås slå til den dør, drepte 2 nå Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Har ikke tid til hest uansett jeg. Må hoppe av hvert minutt for å utforske noe uansett... Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Jeg fikk kameraet igår jeg - vet ikke heeelt hva man skal gjøre med det..ei heller om jeg liker den typen oppdrag Er poenget å gjenkjenne stedene på bildene og deretter ta bilde av de - på den måten "løser man" dette memory`et? Har også et sideoppdrag som går på å ta bilde av Pruma eller hva hun heter. Det står at jeg skal spørre henne om "hva hun er mest glad i" - men hun tilbyr kun snakkebobler som omhandler overnatting i senga hennes Tips? Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Jeg fikk kameraet igår jeg - vet ikke heeelt hva man skal gjøre med det..ei heller om jeg liker den typen oppdrag Er poenget å gjenkjenne stedene på bildene og deretter ta bilde av de - på den måten "løser man" dette memory`et? Har også et sideoppdrag som går på å ta bilde av Pruma eller hva hun heter. Det står at jeg skal spørre henne om "hva hun er mest glad i" - men hun tilbyr kun snakkebobler som omhandler overnatting i senga hennes Tips? Svar på kamera spm: Finn plassen som er avbildet, og du vil finne en lysende sirkel, stå inni sirkelen og trykk A for et flashback Ang. Pruma, gå bak disken og snakk til henne. 1 Lenke til kommentar
Countryman Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Jeg fikk kameraet igår jeg - vet ikke heeelt hva man skal gjøre med det..ei heller om jeg liker den typen oppdrag Er poenget å gjenkjenne stedene på bildene og deretter ta bilde av de - på den måten "løser man" dette memory`et? Har også et sideoppdrag som går på å ta bilde av Pruma eller hva hun heter. Det står at jeg skal spørre henne om "hva hun er mest glad i" - men hun tilbyr kun snakkebobler som omhandler overnatting i senga hennes Tips? Svar på kamera spm: Finn plassen som er avbildet, og du vil finne en lysende sirkel, stå inni sirkelen og trykk A for et flashback Ang. Pruma, gå bak disken og snakk til henne. Ahh, takk Har gjort utallige forsøk på å kjøre paraglider gjennom de der Ikke så rart jeg ikke har fått det til. Lenke til kommentar
protown Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 Oppsummerer ganske godt hva jeg synes om våpendesignet i Zelda: https://www.youtube.com/watch?v=bCMDG51cf5w Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. mars 2017 Del Skrevet 12. mars 2017 (endret) Spoiler her bilde fra spillet her. Åsen dreper jeg den fienden her, vet ikke navnet på fienden eller. Har prøvd men bare dør i et sett. Endret 12. mars 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå