AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hei, Jeg har meldt meg et nettstudie hos Treider fagskoler som ikke er godkjent av Lånekassen og som koster 40 500,-. Pga studiet ikke er godkjent så får jeg heller ikke betalingsutsettelse på tidligere lån som jeg har hos Lånekassen. Naturlig nok så visste jeg om dette, og var forberedt på de ekstra utgiftene. Det jeg derimot _ikke_ var forberedt på var at familie og jobbsituasjon skulle endre seg, og nå er jeg nødt til å hoppe av. Det positive her er at jeg ikke har betalt enda, siden jeg har avtalt betalingsordning per måned. Studiet starter for én uke siden, 14 februar. Så det jeg er usikker på er når angrefristen gjelder, og hva evt alternativene mine eller utfallet blir om jeg ikke kan bruke angrefristen som er på 14 dager. De (treider) har nemlig underskrevet kontrakten 1. Februar, og sendt fen i posten til meg. Jeg underskrev 8. Februar og sendte den tilbake til de, og det er da jeg lurer på om angrefristen gjelder fra da jeg skrev under? Og hvis den ikke gjør det, risikerer jeg å måtte betale hele studiet selv om jeg slutter? Skal naturligvis ringe de i morgen, men var dessverre stengt når jeg prøvde for litt siden - derfor jeg henvender meg til dere siden jeg er suuuuper flink til å freake ut Anonymous poster hash: ee41f...7c8 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå