SiljeLF Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hei! Har en Samsung 75" UHD LED smart tv (8-serie) der jeg har koblet til eksterne høyttalere. Problemet er at jeg ikke får endra volumet på høyttalerene via fjernkontrollen til tv-en. Hva gjør jeg da? Har koblet til høyttalerene via en DAC-konverter Lenke til kommentar
PatSharpX Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hva slags høyttalere er dette?Hvis de er koblet til digitalt så får du vel ikke gjort så mye rett fra TVen. Lenke til kommentar
Mr. A Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Hvilken forsterker har du? Jeg løste det ved å bruke ir extenderen som fulgte med tven (Samsung tv) og så programmerte jeg bare inn ir kodene til forsterkeren. Lenke til kommentar
Pop Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Har samme serie selv og kan ikke huske å ha sett noe annet enn fixed-volume utganger på den. Så du trenger aktive høyttalere eller en forsterker i mellom tv og høyttaler. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå