MrAvionics Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hei ! Min laser mus fra Razer fungerer ikke på MM800. Fungerer på gammel matte samt rett på bordet, men på MM800 så fungerer den dårlig. Presser jeg den mot pad-en så vil musepekeren bevege seg litt men ellers dårlig. Hva kan være galt ? Pad-en skal vel være kompatibel med laser mus ? Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Har ikke testet min Razer mus på samme musmatte, men min musen jeg har.. En Razer Naga Green Limited Edition funkerer fint på så si alt av underlag.... Hvis du laster ned softwaren Razer Synapse, så skal du ha mulighet til å kalibrere musen for underlaget du bruker samt "lift off range".. Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Min mus (Razer Lachesis 5600DPI) fungerer ikke med synapse ser det ut til. Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Ser den er en av de få som ikke støttes ja.. Laste ned de siste driverne fra nettsiden deres samt prøvd å renske lisen med en qutips.. helst isopropyl.. Ellers står det faktisk at musen trives best på hardt underlag, muligens den matten du har er for myk? Lenke til kommentar
MrAvionics Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Driver er lastet ned og linse er renset. Fortsatt samme problem. Fungerer den på den gamle myke matten men ikke den nye harde (MM800). Lenke til kommentar
Krozmar Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Da står jeg fast, må evntuelt høre med noen andre her inne som har mer greie på akkurat den Razer musen du har og evntuelt den musmatten.. Men om du kan justere DPI på musen via noe programvare, prøv å justere den noe ned se om det kan gjøre det noe bedre... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå