Marti Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Min amd athlon 2600+ (ikke klokket enda p.g.a høy temp) ligger på 50 grader uten at jeg gjør noe med den. Da må jeg kjøre vifta på fullt men når den er på fullt bråker den som bare rakkern. Er reine treskeverket. Er ikke dette litt mye? Takker for all hjelp på forhånd Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Regner med at tempen du oppgir er load? 50grader på en AMD er jo ikke så høyt. Den tåler jo fint noen grader til,tar jeg ikke feil så dør ikke AMD på 95grader. Så hvis tempen du oppgir er load så bare klokk du,men pass på tempen. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Regner med at tempen du oppgir er load?50grader på en AMD er jo ikke så høyt. Den tåler jo fint noen grader til,tar jeg ikke feil så dør ikke AMD på 95grader. Så hvis tempen du oppgir er load så bare klokk du,men pass på tempen. Ups skriveleif Dør ikke før 95 grader. Lenke til kommentar
IceCool Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Det er 10 grader over god temperatur, vannkjøling til jul på deg i år Du bør nok finne deg en bra kjøler på f.eks microplex.no eller 3dfxcool.no, de har rimelig bra utvalg. Volcano 12 skal vist være bra, har også sett noen prate om SLK ettellerannet som skal være bra. Lenke til kommentar
Eirik_R Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 prøv å senke romtemperatur, eller kanskje erstatte kjølepastaen. under romtemp 20 grader har eg idle temp på 49 grader, load temp på 53 grader. nå vil eg tru at romtemperatur er rundt 10 grader, load temp er gått ned til 40 grader. i staden for å gå med ullsaokkar eller tøfler kan du kanskje berre bytte til betre kjølpasta? Lenke til kommentar
Deal! Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 50grader ekke så mye,men muligheter får å få den ned er det! Hvilken CPU vifte bruker du? Kabinettvifter påvirker også CPU temp. Har du noen? Lenke til kommentar
C0bra Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Planslip kjøleribba og hiv på skikkelig goop(as5 eller lignende).. Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Planslip kjøleribba og hiv på skikkelig goop(as5 eller lignende).. Husk å ikke ha på for mye kjølepasta, da dette virker som at det er for lite,altså dårligere kjøleevne(Varme bortledelse) Lenke til kommentar
Marti Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Her er viften min. Jeg har en kabinettvifte ja. Til deg som sa jeg skulle ha vannkjøling til jul: BRA GJETTA!!!!!! Pc'en min er helt ny så goopen burde være riktig klint på (en datakjent gjorde det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå