djgudleif Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 En sjelden gang i blant så finner jeg på at jeg skal meditere. Sitter i alt fra 10 min til 40+ min. Men samme natt får jeg aldri sove. Bråvåkner flere ganger. Aner ikke hvorfor. Noen sier at meditasjon kan forestyrre biologisk klokke. Meditasjon er mye likt å sove med tanke på hjerneaktivitet. Sies det. Jeg vet ikke. Andre som opplever noe lignende? Forresten gjør jeg det sjelden rett før jeg skal sove. Det kan være midt på dagen og fortsatt være et problem. Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Bare en tanke, om du sliter med å sove etter en aktivitet, er det da ikke en god idé å slutte med denne aktiviteten? 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Ut i fra et kristent ståsted mener jeg at meditasjon er i samme gaten som okkultisme osv og man setter seg i kontakt med onde åndsmakter. Det kan gi seg utslag i dårlig nattesøvn og mareritt. I stedet for å tømme en selv er det mye bedre å meditere på bibelen og søke Gud. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå