remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 prøv alikevel... hvis du har flaks er det en idiot ved kassen og du får byttet den! Lenke til kommentar
-HugiN Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Go Samsung Sverget for ei stund siden at jeg aldri skulle ha noe annet en nokia, men de har gravd sin egen grav og etter å hadd T610 å har E700 så må jeg bare si NOKIA Lenke til kommentar
asmaan Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Tross pikselfeil og denne, mildt sagt, latterlige håndteringen av problemet fra Nokias side, er jeg meget fornøyd med min 6600. Verken Samsung eller Ericsson frister Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Hmm... Jeg trodde dette var bestemt for lenge siden. Service-butikken like ved karl Johan sa at en piksel ikke var god nok grunn til at de skulle fikse det - gratis. "Heldigvis" ble jeg frastjålet mobilen min, så jeg får forhåpentligvis den nye 6600'en uten døde piksler. Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Go Samsung Sverget for ei stund siden at jeg aldri skulle ha noe annet en nokia, men de har gravd sin egen grav og etter å hadd T610 å har E700 så må jeg bare si NOKIA Ja, for det er aldri feil med Samsung mobiler. Neeida... Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Tre døde pixler på et såpass lite (i forhold til LCD-monitorer osv) display er vel en relativt svær feilprosent? Har holdt meg unna Nokia de siste årene etter å ha vært forfulgt av feil, blir forbanna hvis trenden skal fortsette nå... Men for all del, jeg krysser fingrene for at telefonen er OK når jeg pakker den opp. Lenke til kommentar
asmaan Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Min lcd-monitor har en død piksel. Det plager meg overhodet ikke, da dette er snakk om 17" og ikke en liten mobilskjerm. Så fullstendig enig; en stor feilprosent. Tilsvarer ti døde på min monitor? Lenke til kommentar
pojan Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Fikk senest swap fra nokia i dag vi... Jobber i butikk, og har sendt MANGE 6600'er som doa i det siste... (de fleste har vert software bugs) Har fått swap på alle disse, og regner iallefall med at en telefon med pixel-feil blir swappet... Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Min lcd-monitor har en død piksel. Det plager meg overhodet ikke, da dette er snakk om 17" og ikke en liten mobilskjerm. Så fullstendig enig; en stor feilprosent. Tilsvarer ti døde på min monitor? hihi, jeg regnet ut.. hvis din skjerm kjører 1280x1024 ville da samme feilprosent som en nokia med 1 død resultert i 22 døde pixler på din... Lenke til kommentar
asmaan Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Muligens hvis doa, men ikke etter noe tid. I følge Nordialog ble dette bestemt av Nokia for tre dager siden. På min nåværende 6600, brant en piksel ut etter noen dager... Priser meg lykkelig over at den er mikroskopisk og hvit Lenke til kommentar
asmaan Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Min lcd-monitor har en død piksel. Det plager meg overhodet ikke, da dette er snakk om 17" og ikke en liten mobilskjerm. Så fullstendig enig; en stor feilprosent. Tilsvarer ti døde på min monitor? hihi, jeg regnet ut.. hvis din skjerm kjører 1280x1024 ville da samme feilprosent som en nokia med 1 død resultert i 22 døde pixler på din... Hehe, nettopp Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Muligens hvis doa, men ikke etter noe tid. I følge Nordialog ble dette bestemt av Nokia for tre dager siden. På min nåværende 6600, brant en piksel ut etter noen dager... Priser meg lykkelig over at den er mikroskopisk og hvit Åssen dør en pixel egentlig? Hva skjer? Lenke til kommentar
asmaan Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Godt spørsmål, egentlig. Lcd er basert på flytende krystaller, som plutselig dør/brenner ut. Hvorfor vet jeg ikke... Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Kan en T720 få døde piksler? (Både STN, TFT og TFD er vel forskjellige typer LCD, tar jeg ikke helt feil) Lurer på om mamma sin har ett av disse døde (vises bare ved en spesiell vinkel, og kun når bakgrunnen er meget mørk/svart)... Endret 2. desember 2003 av tadcomp Lenke til kommentar
asmaan Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Da vises sikkert den sannsynligvis hvitt -jo mørkere grafikk, jo mer synlig. Men usynlig ved normalt bruk, da menyer normalt er hvite Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 TFT og TFD er vel nesten det samme bortsett fra at TFD ikke bruker så mye strøm. Lenke til kommentar
Errae Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 jeg har foreløpig solgt 37 nokia 6600'er og ingen har hatt døde pixler ;D slå den dere (= Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 jeg har foreløpig solgt 37 nokia 6600'er og ingen har hatt døde pixler ;D slå den dere (= Du gidder ikke å fortelle meg hvor du jobber? Lenke til kommentar
geokri Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 hjelpemeg, er da ikke noe å syte over en død pixel, er da noe alle vet at døde pixler ikke går på garanti om ikke det er 3-4 innafor en kvadratcentimeter. Har en dødpixel på laptoppen min, legger ikke merke til den om ikke jeg ser etter den. Lenke til kommentar
Kamera Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 jeg har foreløpig solgt 37 nokia 6600'er og ingen har hatt døde pixler ;D slå den dere (= Jaha, så du følger opp hver enkelt kunde du altså? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå