Gå til innhold

Nokia svarer på pikselfeil på 6600

asmaan

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ren idioti...

Har min tredje 6600 nå, og min til nå feilfrie brant nettopp en piksel. Kontaktet Nordialog og fikk bekreftet dette.

Tydeligvis en svakhet de ikke ønsker å rette, og resultatet er at jeg som kunde sitter med en kostbar enhet med fabrikasjonsfeil...

Lenke til kommentar
dette må vell være det klareste beviset til nå på at nokia innser at de har laget et tildels uferdig produkt ;) tenk at når men kjøper en mobil til 5k så skal det liksom være greit med to døde piksler. rimelig sykt syns nå jeg :yes:

Uferdig produkt? Tror ikke du vet hva du snakker om nå...

Lenke til kommentar

gjør jeg ikke det Eulogy, vell hva vil du ellers kalle det, tror du nokia gjorde dette mede overlegg?? (skulle egentlig ikke forundre meg ;) )

til remerser: nå er vell skjermen en del av den telefonen til 5000 da, så det er like fult en feil på telefonen

Men som jeg har sagt før dette kan hende alle :yes:

Endret av siemens:-)
Lenke til kommentar
tror du nokia gjorde dette mede overlegg?? (skulle egentlig ikke forundre meg ;) )

:wallbash: eh, de taper bare penger på det selv!!! de er jo nødt til å få nye til kundene!!!

selvsagt er det ikke akseptabelt at skjermen er dau, men alikevel... det er bare noe feil med produksjonen av skjermen... der ligger hele problemet...

de lærere nok av den feilen skal du se! :thumbup:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

dette er jo første gang den skjermen blir masseprodusert, eller?

de har ikke hatt en lignende skjerm, så de har feilet litt....

men vent og se, de kommer nok å få fiksa det...

liker ikke akkurat nokia så mye jeg heller... de har hatt litt vinglete kvalitet opp igjennom årene :roll:

litt off-topic men:

husker at en jeg kjente hadde en nokia 6150 som etter nesten 6 mnd. mistet halvparten av pixlene, og en uke etter det døde alle...

han fikk ny skjerm og det samme skjedde...

så tilslutt fikk han ny mob. :fun:

Endret av Remerser
Lenke til kommentar

det burde ihvertfall være nå at selgerne har plikt om å informere om det.. men det blir det jo selvfølgelig ikke :)

"NB: Ingen garanti gjelder med 1-2 pixelfeil! Delvise display'er repares ikke!" hadde sikkert minket salg litt. Mener ikke mye, men det hadde kanskje vært noe betydende for folk som tviler på om de skal kjøpe.

Lenke til kommentar
3 nokia 6600???

nå kødder du!

litt vel, vel uflaks ;)

Nei, er min tredje. Den første hadde en alvorlig pikselfeil (nederste del av skjermen bestod av en liten stjernehimmel. Den andre en rød, død piksel. Min nåværende feil er heldigvis mikroskopisk, og hvit, så det er ingen krise, men likevel irriterende.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...