asmaan Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Pikselfeil på N6600 utbedres ikke lenger med mindre kunde har mer enn tre døde piksler... Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Er det noen måte å ødelegge pixler på? Kjipt hvis du bare har 2 liksom. Hadde vært greit å kunne sende et par til til den digitale himmelen da ja Endret 2. desember 2003 av Blib Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Håper ikke jeg får noen døde pixler på 6600'en min... Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 dette må vell være det klareste beviset til nå på at nokia innser at de har laget et tildels uferdig produkt tenk at når men kjøper en mobil til 5k så skal det liksom være greit med to døde piksler. rimelig sykt syns nå jeg Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 rett og slett drittalt gjort av nokia! Lenke til kommentar
asmaan Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Ren idioti... Har min tredje 6600 nå, og min til nå feilfrie brant nettopp en piksel. Kontaktet Nordialog og fikk bekreftet dette. Tydeligvis en svakhet de ikke ønsker å rette, og resultatet er at jeg som kunde sitter med en kostbar enhet med fabrikasjonsfeil... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 3 nokia 6600??? nå kødder du! litt vel, vel uflaks Lenke til kommentar
Eulogy Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 dette må vell være det klareste beviset til nå på at nokia innser at de har laget et tildels uferdig produkt tenk at når men kjøper en mobil til 5k så skal det liksom være greit med to døde piksler. rimelig sykt syns nå jeg Uferdig produkt? Tror ikke du vet hva du snakker om nå... Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) det er jo bare noe feil på produksjonen av skjermen....! ellers er jo telefonen helt grei den! ikke noe annet trøbbel Endret 2. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) gjør jeg ikke det Eulogy, vell hva vil du ellers kalle det, tror du nokia gjorde dette mede overlegg?? (skulle egentlig ikke forundre meg ) til remerser: nå er vell skjermen en del av den telefonen til 5000 da, så det er like fult en feil på telefonen Men som jeg har sagt før dette kan hende alle Endret 2. desember 2003 av siemens:-) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) tror du nokia gjorde dette mede overlegg?? (skulle egentlig ikke forundre meg ) eh, de taper bare penger på det selv!!! de er jo nødt til å få nye til kundene!!! selvsagt er det ikke akseptabelt at skjermen er dau, men alikevel... det er bare noe feil med produksjonen av skjermen... der ligger hele problemet... de lærere nok av den feilen skal du se! Endret 2. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 tror du nokia gjorde dette mede overlegg?? (skulle egentlig ikke forundre meg ) eh, de taper bare penger på det selv!!! de er jo nødt til å få nye til kundene!!! Den sisste delen var ment som ironi remerser Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 skulle ikke forundre meg om du mente det Lenke til kommentar
siemens:-) Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 skulle ikke forundre meg om du mente det he he, nei jeg hater ikke nokia SÅ mye at jeg tør anklage dem for det og vi får håpe at nokia kan klare å forbedre seg, det gjør iallefall jeg Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) dette er jo første gang den skjermen blir masseprodusert, eller? de har ikke hatt en lignende skjerm, så de har feilet litt.... men vent og se, de kommer nok å få fiksa det... liker ikke akkurat nokia så mye jeg heller... de har hatt litt vinglete kvalitet opp igjennom årene litt off-topic men: husker at en jeg kjente hadde en nokia 6150 som etter nesten 6 mnd. mistet halvparten av pixlene, og en uke etter det døde alle... han fikk ny skjerm og det samme skjedde... så tilslutt fikk han ny mob. Endret 2. desember 2003 av Remerser Lenke til kommentar
genser Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 det burde ihvertfall være nå at selgerne har plikt om å informere om det.. men det blir det jo selvfølgelig ikke "NB: Ingen garanti gjelder med 1-2 pixelfeil! Delvise display'er repares ikke!" hadde sikkert minket salg litt. Mener ikke mye, men det hadde kanskje vært noe betydende for folk som tviler på om de skal kjøpe. Lenke til kommentar
asmaan Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 3 nokia 6600???nå kødder du! litt vel, vel uflaks Nei, er min tredje. Den første hadde en alvorlig pikselfeil (nederste del av skjermen bestod av en liten stjernehimmel. Den andre en rød, død piksel. Min nåværende feil er heldigvis mikroskopisk, og hvit, så det er ingen krise, men likevel irriterende. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 løp og få en ny før de ikke kan gi deg en ny 1 gang til! Lenke til kommentar
asmaan Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Får ikke ny en gang til. Nokia innførte dette for tre dager siden... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå