Gjest medlem-329093 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Jeg har vurdert alle faktorer jeg kan komme på men klarer ikke ta et valg om å enten beholde ICE som mobiloperatør og bare oppgradere abonnementet, eller om jeg skal bytte selskap og få datatvilling-SIM til min mobilt bredbånd router. Dessuten er andre operatører litt billigere i måneden for 5 GB i måneden og oppover, så med datatvilling-SIM og annen operatør blir det ca. samme pris som kun 5 GB fra ICE. Men jeg lurer seriøst på hvor ofte jeg kommer til å bruke mobilt bredbånd routeren. Jeg kan jo like gjerne bruke mobilen som router da, men føles litt dumt å ha en mobilt bredbånd router som ikke akkurat var billig, liggende ubrukt. Jeg har heller ikke lyst til å betale mer enn jeg må for mobildata. Jeg kan jo bytte mobiloperatør men da må jeg gjennom hele mølla med å sette opp bank-ID på mobil og sperre nummeropplysning på mitt nummer og blokkere innholdstjenester og ingen av de forskjellige tjenestene heter det samme hos de forskjellige operatørene, og så er det om tjenestene er skrudd på eller av fra starten, betyr grått av eller på eller er det farge som betyr av eller på. Huff... ICE er ikke noe bedre på dette heller... Men skulle ønske de kunne FÅ UT FINGERN og gi oss datatvilling-SIM fra ICE snart!! Argh.... Endret 21. februar 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
friendsmag Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Jeg ville vente på det som ice har planlagt i år. De vil jo komme med forskjellige tjenester nå etter at de har begynt å skru på eget mobilnett. Datatvilling er noe mange spørrer etter på Facebook. Men til våren blir det fri roaming først som kommer Lenke til kommentar
friendsmag Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 P. S.: bruker du hele 5GB i måned? Hvis det er nok med 4GB hver måned, spør etter 4GB kampanje tilbud til 199.-kr. Da sparer du penger. Lenke til kommentar
Holy Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Selg den mobile routeren på Finn, og problemet er løst. Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 26. mars 2017 Del Skrevet 26. mars 2017 Selg den mobile routeren på Finn, og problemet er løst. Jeg får ikke noe for den, jeg beholder den heller. Kanskje den kommer til nytte en gang Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå