Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

snapchat

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg sendte et bilde av penisen min til ei jente på snapchat. Jeg trodde jeg sendte til riktig, men så viste det seg at snappen gikk til en fjortenårig jente... Det var ikke et typisk kukbilde. Jeg skraverte selve skaftet og ballene slik at bare omrisset og lårene vistes. Jeg trodde jeg sendte et bilde til en annen jente som var 17 år (jevngamle) men det viste seg at snapchat fuka opp litt sånn at fjortenårigen kom øverst på snappen av en eller annen grunn. Det er en uke siden jeg sendte dette bildet og er redd for om jeg blir anmeldt. Jeg sa jeg mente å sende det til noen andre, at jeg var lei meg og at jeg skulle slette henne fra snap. Det endte med både sletting og blokkering. Har sendt mail til politet om jeg er anmeldt men de hadde ikke fått inn en anmeldelse (sendte mail på torsdag eller fredag). Tror dere hun anmelder senere eller burde jeg bare ta det rolig? Er så stresset! 

Takk på forhånd!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Sikker på at du ikke bevisst sendte til den 14 år gamle jenta i håp om positiv respons? 
Historien din er ganske tynn, skulle jo tro at man var litt ekstra forsiktig om en sendte et bilde av penis på snap. 

Umulig å si for folk på internett hva denne jenta gjør. 

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...