Gå til innhold

Jeg trenger reisetips som passer familie med barn fra 10-18 år

snute80

Anbefalte innlegg

Noen som har gode tips? Barna ønske å dra til syden, men etter å ha sjekket synes vi det blir veldig dyrt. Prisen ligger rundt 40 tus'n også vet vi at det fort går 10-20 tus'n til i "lommepenger", mat osv.

Vi har vurdert danmark. Vi var i ebeltoft for 5 år siden, og syntes det var supert. Da bodde vi i feriehus, men nå npr barna er blitt større tror jeg at det blir for lite sentralt til at de kan finne på noe.

Vi ønsker noe lettvint. Der vi ikke trenger leiebil. Vi ønsker sol og varme og at det er aktiviter, gjerne en by i nærheten. Har dere noen supre konkrete tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Noen som har gode tips? Barna ønske å dra til syden, men etter å ha sjekket synes vi det blir veldig dyrt. Prisen ligger rundt 40 tus'n også vet vi at det fort går 10-20 tus'n til i "lommepenger", mat osv.

Vi har vurdert danmark. Vi var i ebeltoft for 5 år siden, og syntes det var supert. Da bodde vi i feriehus, men nå npr barna er blitt større tror jeg at det blir for lite sentralt til at de kan finne på noe.

Vi ønsker noe lettvint. Der vi ikke trenger leiebil. Vi ønsker sol og varme og at det er aktiviter, gjerne en by i nærheten. Har dere noen supre konkrete tips?

Polen? Billig å bo/leve og en kan få relativt rimelige flybilletter avhengig av lokasjon. Sopot skal jo være bra om sommeren. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...