NTB Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hei. går vg1 TIP og skal jo søke nå, drømmen er og jobbe offshore men leste en plass at man må være født før 1. september. lurte i den samen heng om det er noen som har erfaring med dette? tenker vg2 Industriteknologi og bli industrimekaniker, vett kravene er høge for og få læreplass off shore men har 5,5 i snitt til nå og 6 i programfag og har hat jobb erfaring som maskin fører og avløser i 2-3 år nå, tenker jeg klarer og holde dette til neste år også. vist det er slik at en må være født før 1.september så trur jeg at jeg velger arbeidsmaskiner i stedet. Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Jeg har erfaring med å bli født før 1. september, men kan ikke si jeg husker stort fra begivenheten, samt at jeg må innrømme at min erfaring er svært begrenset: Jeg har kun gjort dette en eneste gang. Kanskje noen andre har mer erfaring omkring dette som de kan dele? Endret 21. februar 2017 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) At man må være født før første september for å jobbe i offshore?? Eller være f.eks over 18? De fleste er forresten født mellom første september ett år og første september ett annet år, altså både før og etter Endret 21. februar 2017 av aklla Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg var født før 1. September og har aldri jobbet offshore, så mulig det er noe der. Men snakk med kontaktlæreren din. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg er fødd rett før 1. September, brukte lang tid på og overbevise arbeidsgiver om at jeg fortsatt var rett person for stillingen, fikk den heldigvis tilslutt. Er ikke noe å spøke med det der. 2 Lenke til kommentar
NTB Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 Ja mente da og være over 18 før den første september for og jobbe offshore, etter som jeg ikke er født før oktober, er det noen som har erfaring om dette? Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Kan ikke uttale meg om rigg/plattform, men det er ikke et problem å starte på båter som jobber i offshorenæringen før du er fylt 18. Og om det faktisk skulle være noen form for restriksjoner så er det jo ikke verre en at arbeidsgiver ikke sender deg offshore før du er 18, det er nok ikke dette som avgjør om du får jobb eller ikke. Mange bedrifter har jo virksomhet både på land og offshore, flere jeg kjenner som har vert lærlinger offshore har ikke kun reist offshore, men også vert en del på land. Endret 22. februar 2017 av DårligNavn 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå