Gjest medlem-329093 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Jeg prøvde akkurat å ta en USB-OTG kabel med micro-USB i ene enden og vanlig USB-Hun i andre enden, og satte en vanlig USB-Han inn i USB-Hun og så var det en micro-USB i andre enden så det ble to micro-USB ender da. Jeg koblet ene enden i min galaxy S5, og andre enden i mitt Samsung galaxy tab 3 Lite SM-T113 nettbrett fordi jeg trodde jeg kunne bruke kablet nett på nettbrettet, men nettbrettet har ikke noe valg for å koble til internett via kabel. Da er jeg glad jeg bare betalte 30 kroner for ethernet-til-microUSB adapter jeg bestilte fra DX.com, den er jo ubrukelig til det formålet da. satt nettop og vurderte å kjøpe en ethernet til microUSB adapter til 400 kroner fra elkjøp fordi den fra DX ikke har kommet ennå, men flaks at jeg testet før jeg kjøpte da... Så da vet jeg at det ikke fungerer... REDIGERT: Gjorde det samme mellom min Galaxy S5 og mobilt bredbånd router, det går ikke an å bruke kablet nett plugget inn i S5 heller. Så trolig ikke mulig med noen android enhet i det hele tatt. Endret 21. februar 2017 av medlem-329093 Lenke til kommentar
aklla Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Trolig vanskelig å få til kablet nett slik, men hvorfor ikke bruke WiFi eller BT? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) USB tethering funker fint fra telefon til PC for kablet nett. Enheten eksponerer da en USB-funksjon for nettverk som PC'en plukker opp som nettverksenhet. Dette er skrevet over en sånn kobling fra en PC -> telefon -> wifi . Aldri testet det fra Android -> Android. Hvis dette er helt nødvendig så får du det vel til med litt innsats. http://android.stackexchange.com/questions/19707/can-i-usb-tether-my-android-tablet-to-my-android-phone Ellers støtter jeg å bare kjøre trådløs deling av nettet. Endret 6. mars 2017 av vidor Lenke til kommentar
Gjest medlem-329093 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Det var bare et "eksperiment". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå