Ogeilert Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hei. Kjøpte the Division for noen dager siden, og etter å ha spilt et par dager, kommer jeg plutselig ikke inn i spillet lenger. Det stopper opp ved en connect-skjerm før man kommer til hovedmenyen. Har to ulike bredbånd hjemme om dagen, har prøvd begge uten hell. Det var sånn i hele går kveld og på morgenen i dag. Noen som har tips? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Det der er et kjent problem dessverre, som Ubisoft ser ut til å lukke øynene for. Som regel klarer jeg å logge på ved å avslutte spillet og logge på igjen en fem, seks ganger. Om ikke det går så må jeg gå inn på https://account.ubisoft.com for å unlink'e psn kontoen der. Når jeg da starter spillet logger jeg som regel rett på, og får opp en meny som gjør at jeg må linke de to kontoene tilbake. Meget tungvint, men det funker. Lenke til kommentar
Ogeilert Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Takk for svar:) det funket faktisk, takk for hjelpen . Utrolig tungvint da. Rart ikke ubisoft har fikset det? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Veldig. Sendte de selv en mld på fb ang problemet, men fikk aldri svar... Ser også at andre har prøvd med kontakt, med samme resultat. Merkelig hele greia. Synd, for spillet er etter min mening skikkelig bra! Spesielt i co-op. Lenke til kommentar
Ogeilert Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 Det co-op greiene har jeg ennå ikke skjønt. Et det meningen man skal gjøre oppdrag sammen? Hvordan funker da i tilfelle det? Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Ja, da får du og kompisen din tilgang til hele brettet sammen. Gå gatelangs, ta ut streifere, starte oppdrag eller ta en tur inn i dark zone. Der er det forresten greit å joine folk man møter uansett. Greit å ha hjelp av flere når man skal sikre seg godsakene ? Lenke til kommentar
Ogeilert Skrevet 22. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2017 (endret) Hvordan ordner man Coop da? Ser jo flere sånne folk inne på de safe house-greiene, men hva jeg gjør med de aner jeg ikke. Hvordan slår man seg sammen? Endret 22. februar 2017 av Ogeilert Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Husker ikke helt. Har faktisk kun invitert venner, men det skal finnes en hub i hver av safe house'ene hvor du kan gå inn å finne folk. Inne i dark zone tror jeg du kan invitere de i nærheten gjennom option-menyen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå