Gå til innhold

Hvorfor kan man ikke ha bilder i sigg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
http://www.tournament.com/forums/forumdisp...p?s=&forumid=69

^ Godt eksempel på hvordan forumet kunne vært :yes: (med unntak av fargevalget muligens, men det ER en vanesak, etter en stund på det forumet foretrekker jeg faktisk den fargen.. :shrug: )

utroooolig digg farge! Ihvertfall for øya. Jeg kjente at pupillene slappa av med en gagn jeg kom inn dit, den "svir" ikke/produserer ikke sandpapir i øya . Jeg vil ha SÅNN skin her. Syns riktignok ikke siggene der var no særlig bra.

men det er jo greit og vise til hvilken hardware du har når du har et problem da

da kan du jo bare vise til profilen din da... :roll: evnt kopiere fra profil til innlegget ditt hvis du er redd for at noen ikke skal få det med seg. Det er ennå ikke forbudt å ha specs i profilen heller da...

"det blir burugle" er et uttrykk jeg må huske å bruke.

Hehe. Jeg óg. Sinnsykt bra.

Jeg syns brukernavn og avatar-kolonna her til venstre gjerne kunne vært krympet litt jeg. Den opptar jo litt plass til bare luft.

<-------- Med den krympet + å ta littegranne plass (bare litt) fra innleggskolonna så kunne det vært fint plass til en ny liten kolonne til sigg på høyre side------------>

Da kan man lese/skumme tråden uten å bli heftet av siggen i synsfeltet, men likevel ha siggen tilgjengelig på høyresiden. I mine øyne vil det være mer rent og ryddig.

Er overhodet ikke enig i bilde i sigg.

INNFØR HØYRESIGG :green:

OG FLERE SKINS :thumbup:

Endret av dork
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...