Gef Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg tenker da spesielt på xtremesystems, der folk får lov til å lage sine egne bilder, der de har specs til pc'en. eks: Dere sjønner hva jeg mener. Altså, jeg forstår at det er mange som mener det tar altfor stor plass osv. Det er jo mange folk som har PC specs skrevet opp i signaturen, som tar like stor plass som ett bilde, bare dere setter en grense om hvor store bildene kan være. La oss si at det ikke er lov til å ha større bilder enn de to som er ovenfor her? jeg mener, de tar jo ikke så stor plass i forhold til enkelte av brukernes signaturer. Syntes det blir litt "tøffere" når folk bruker slike bilder. Jeg mener ikke tullebilder, animerte osv, men bilder som vist ovenfor. Lenke til kommentar
bleidd Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Dette blir veldig flashy og fanger for mye oppmerksomhet rundt det som virkelig teller; innlegget til personen. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Uff. det hadde blitt for rotete. Blir kvalm når jeg er på forumet hvor folk har SCHVÆRE bilder i sigg og som avatarer. Liker heller når det er mer stilrent, selv om jeg ikke er for nøye på det da. Men bilder i sigg blir for voldsomt føler iallefall jeg Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Blir alt for mye mas spør du meg. AtW Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Er de bildene ovenfor her svære? Syntes ikke jeg. Når jeg leser på xtremesystems, syntes jeg ikke at de trekker mer oppmerksomhet enn inlegget, men det er vel bare meg det Jeg er ivertfall for en slik ting! Visste jo når jeg skrev dette at det nesten ikke kommer til å være noen som blir enige, men jeg forøkte ivertfall... Vi trenger litt farger her på forumet!! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Personlig er jeg en sterk motstander av bilder i signaturen som viser spesifikasjonene på brukerens datamaskin (og store bilder), spesielt når vi faktisk har et EGET FELT i profilen hvor brukerne kan skrive inn hva for "uberleet haxxor" maskin de har Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
Mr.Devil Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg er faktisk enig men det burde gå ann å slå det av sånn som med sig og avatar. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Jeg er faktisk enig men det burde gå ann å slå det av sånn som med sig og avatar. Slå det av? Mener du pc-spesifikasjonene til brukerne? For om det var den du mente så vises jo den ikke hvis du ikke går inn på profilen til noen og ser etter selv... Regner med at du mente noe annet... Edit: Oh, nå skjønte jeg hva du mente (så på klokkeslettet ditt, du kan umulig ha lest mitt innlegg), du vil ha slike specs-bilder, men at man skal kunne slå de av... aaaaaah, right Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 2. desember 2003 av kjello2 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Nei se der!! en som er enig!! Vel, selv syntes jeg det ikke er noe galt med å skrive opp hvilken PC man har i siggen...det står tilogmed i rettningslinjene at siggen skal inneholde Signaturer på vårt forum kan inneholde kontaktinformasjon, din datamaskins spesifikasjoner eller en vits. Vær forsiktig, det du synes er morsomt, kan være helt smakløst for andre. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Nei se der!! en som er enig!! Vel, selv syntes jeg det ikke er noe galt med å skrive opp hvilken PC man har i siggen...det står tilogmed i rettningslinjene at siggen skal inneholde Signaturer på vårt forum kan inneholde kontaktinformasjon, din datamaskins spesifikasjoner eller en vits. Vær forsiktig, det du synes er morsomt, kan være helt smakløst for andre. Hm, først litt flisespikkeri: KAN, ikke skal som du skrev Vel, det står også i kontrollpanel for profilen til hver og en bruker: Min maskinvare: Her kan du legge inn din maskinvare i stedet for i signaturen din. Synes folk kan holde det der (selv om jeg egentlig bryr meg lite for min egen del, vil bare at det skal være der for å holde ting ryddig). Har personlig slått av signaturer og ser ikke på de foruten når noen kommenterer en signatur direkte (morsom/stygg/kul link/god sak/osv... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 2. desember 2003 av kjello2 Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Alt som tar mer plass enn to linjer tekst i siggen er for mye. Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Hm, først litt flisespikkeri: KAN, ikke skal som du skrev hehe, ehm..ja Selv syntes jeg denne nye greia der man skal skrive hw specs i profilen er en liten smule bakvendt, må klikke seg inn hele tiden for å kunne se hw specsen...nei...selv har jeg som sagt ingenting imot at folk viser hvilken pc de har til andre, og jeg kjenner ett par andre her på forumet som heller ikke har noe imot det, bare de ikke er så aktive her da. Syntes det er litt tøfft å se hva folk her har jeg, slikt som FUGGER på xtremesystems, ingen som er misunnelig på ham sånn at de hater ham, de bare forduger ham, selv om han viser specsen sin, og ligger å "skryter" over hvor kald pc'en hans er osv Edit: De er jo misunnelige da, men de holder ivertfall en grei tone fordi om Ikke sånn misunnelig slik at de blir sinte osv Endret 2. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
ponke Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Vel, en løsning, i stedet for å be om at forumet igjen skal tillate bilder i signaturen, er å legge en link i signaturen til "PC spec" (falsk link). Da kan du i alle fall vise folk et kult bilde, om de selv vil se det Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 2. desember 2003 av kjello2 Lenke til kommentar
Gef Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Vel, en løsning, i stedet for å be om at forumet igjen skal tillate bilder i signaturen, er å legge en link i signaturen til "PC spec" (falsk link). Da kan du i alle fall vise folk et kult bilde, om de selv vil se det Mvh kjello2 Det er jo noe det også, men det er vel forsåvidt lov. Men det blir liksomt ikke det samme. Det blir jo litt lettere å gjenkjenne en person om man bruker ett slikt bilde, pluss det blir litt variasjoner i hvert topic, ikke bare kjedelig svart tekst. Altså...jeg mener bilder som viser hw specsen, ikke bilder om noe annet Endret 2. desember 2003 av Gef Lenke til kommentar
Egil.B Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Man kan heller kjenne igjen noen på avataren. Uansett så er tekst mye bedre til å formidle tekst enn bilder. Bilder er det nok av fra før. Lenke til kommentar
LoS Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har sett på et par forum hvor de har bilde i signaturene sine, og jeg syns det utrolig stygt! Det er jo totalt meningsløst å ha sånne bilder i signaturen sin. Man kan skrive det inne, eller ikke. Forumet blir; penere, ryddigere, kortere tid å laste, kvaliteten øker! Der har du min mening om bilder i signaturen, skulle dette bli innført så er jeg glad for at invision har muligheten til å skru av signaturer så jeg slipper å spy pga det. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Slike bilder vil ikke bli tillatt. For det første er det glorete, for det andre er det unødvendig, for det tredje tar det unødvendig lang tid å laste ned. Skal man kjenne igjen brukere har man en glimrende mulighet til det i avataren. Jeg og de fleste andre gir stort set f*** i hva slags PC-er de fleste her på forumet bruker og gidder ikke laste ned ørte KB ekstra for hver side, eller eventuelt fylle opp harddisk-cache med tåplige signaturbilder. EOD Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Slike bilder vil ikke bli tillatt. For det første er det glorete, for det andre er det unødvendig, for det tredje tar det unødvendig lang tid å laste ned. Skal man kjenne igjen brukere har man en glimrende mulighet til det i avataren. Jeg og de fleste andre gir stort set f*** i hva slags PC-er de fleste her på forumet bruker og gidder ikke laste ned ørte KB ekstra for hver side, eller eventuelt fylle opp harddisk-cache med tåplige signaturbilder. EOD men det er jo greit og vise til hvilken hardware du har når du har et problem da Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 http://www.tournament.com/forums/forumdisp...p?s=&forumid=69 ^ Godt eksempel på hvordan forumet kunne vært (med unntak av fargevalget muligens, men det ER en vanesak, etter en stund på det forumet foretrekker jeg faktisk den fargen.. ) Lenke til kommentar
PT Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Takk DG For en modenbruker vil det jo ta LANG tid å laste ned de ekstra bildene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå