VRK18 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Trump besøker skolen/arbeidsplassen din som en del av norgesbesøket sitt. Ville du tatt Trump i hånda dersom han forsøkte å håndhilse? Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Med det røske-håndgrepet han alltid kjører når han hilser på noen? Kanskje. http://www.independent.co.uk/life-style/donald-trump-handshake-meaning-justin-trudeau-shinzo-abe-explanation-body-language-expert-darren-a7579541.html https://newrepublic.com/minutes/140575/donald-trumps-power-handshakes-weird-hell https://www.washingtonpost.com/news/the-fix/wp/2017/02/10/investigating-president-trumps-weird-habit-of-yanking-peoples-hands-in-photo-ops/?utm_term=.951893d784f7&tid=a_inl Bare for å prøve på en Trudeau, eller dra før han gjør det. http://globalnews.ca/news/3257182/how-to-give-a-proper-handshake-according-to-experts-donald-trump-and-justin-trudeau/ Artig at en pusegutt fra Canada eide serierøskeren Trump. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Ja, selvsagt. Selv om jeg synes han er ondskapsful, så blir det en bra historie ut av det. Lenke til kommentar
Pliscin Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg vil ikke ha skulderen ut av ledd, så nei. 1 Lenke til kommentar
Rudde Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Ja, selvsagt. Selv om jeg synes han er ondskapsful, så blir det en bra historie ut av det. Hvordan er han ondskapsfull? 2 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Trump besøker skolen/arbeidsplassen din som en del av norgesbesøket sitt. Ville du tatt Trump i hånda dersom han forsøkte å håndhilse? Selvsagt, selv om vi har ulike meninger ønsker jeg å vise respekt for mine medmennesker. 3 Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Ja, selvsagt. Selv om jeg synes han er ondskapsful, så blir det en bra historie ut av det. Hvordan er han ondskapsfull? Det vil jeg ikke skrive her, for da blir tråden flyttet til politikk-delen av forumet. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Klart det, knall kar! 4 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hvorfor ikke bare emulere håndhilsingen? Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hadde vært en ære. 3 Lenke til kommentar
Nstin Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Med glede. Skulle likt å se han prøve røskinga si da. Hadde knust den fislete hånda hans til grus. Lenke til kommentar
EdisMester™ Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Selvfølgelig. Ganske kul opplevelse og en jævla bra historie å fortelle i ettertid da. Trenger nok en rødekors arbeider i nærheten i tilfelle skulderen min gir etter da:) Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Nei. "Man refused to shake my hand today. Fake media report that I got angry. TOTAL LIE. Sad." - Donald Trump på Twitter, garantert. 3 Lenke til kommentar
FrihetensRegn Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Jeg liker folk som ikke har slappe og trøtte håndtrykk. Trump har et 9/10 håndtrykk. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Trump besøker skolen/arbeidsplassen din som en del av norgesbesøket sitt. Ville du tatt Trump i hånda dersom han forsøkte å håndhilse? Selvsagt, selv om vi har ulike meninger ønsker jeg å vise respekt for mine medmennesker. Synes du han viser respekt for sine medmennesker? 1 Lenke til kommentar
Woods Skrevet 1. mars 2017 Del Skrevet 1. mars 2017 Trump besøker skolen/arbeidsplassen din som en del av norgesbesøket sitt. Ville du tatt Trump i hånda dersom han forsøkte å håndhilse? Selvsagt, selv om vi har ulike meninger ønsker jeg å vise respekt for mine medmennesker. Synes du han viser respekt for sine medmennesker? Spiller det noen rolle? Hans handlinger påvirker ikke mine verdier. Lenke til kommentar
hekomo Skrevet 4. mars 2017 Del Skrevet 4. mars 2017 Trump besøker skolen/arbeidsplassen din som en del av norgesbesøket sitt. Ville du tatt Trump i hånda dersom han forsøkte å håndhilse? Selvsagt, selv om vi har ulike meninger ønsker jeg å vise respekt for mine medmennesker. Synes du han viser respekt for sine medmennesker? Spiller det noen rolle? Hans handlinger påvirker ikke mine verdier. Du synes ikke det spiller noen rolle om han behandler andre med respekt? Lenke til kommentar
marfo83 Skrevet 5. mars 2017 Del Skrevet 5. mars 2017 Selvsagt: Hadde ikke latt en sjanse til å håndhilse på USA's president gått fra meg uansett hvor enig/uenig jeg hadde vært med vedkommende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå