Gjest Marius B. Jørgenrud Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Telenor lanserer wifi tale som virker i utlandet, men norske kunder må smøre seg med tålmodighet Lenke til kommentar
dtscaps Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg bruker daglig WiFi tale også fra AT&T med amerikansk telefon nummer på Norsk jord helt gratis. Som en del av tjenesten er FLY-MODUS slått på og derfor risikerer man ikke roaming utgifter. Dette fungerer helt uten feil og problemer. Jeg synes derfor at Telenors argumentasjon er litt tynn og mistenker heller at de ønsker å melke litt mer roamiing inntekter. Henning Lenke til kommentar
Moddi Waldemar-Lima Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Håper Telia snart komme med også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+987123849734 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Ja, nå som eu tvinger de til gratis roaming, er det bedre å få de til å bruke voip/wifi tale. Da slipper telenor å betale noen roaming kostnad. Lenke til kommentar
Øystein H Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg bruker daglig WiFi tale også fra AT&T med amerikansk telefon nummer på Norsk jord helt gratis. Som en del av tjenesten er FLY-MODUS slått på og derfor risikerer man ikke roaming utgifter. Dette fungerer helt uten feil og problemer. Jeg synes derfor at Telenors argumentasjon er litt tynn og mistenker heller at de ønsker å melke litt mer roamiing inntekter. Henning Det betyr vel også at dersom du går ut fra Wifi dekningsområdet så mister du samtalen ? Det er jo det som Telenor ønsker å unngå. I Norge så går en automatisk over fra Wifi-tale til 4G-tale når en forlater Wifi dekningsområdet. Skal være enig i at det Telenor enkelt kunne opplyst om dette at når en er i utlandet så fungerer ikke overgangen. Men ville kundene forstått det ? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 23. februar 2017 Del Skrevet 23. februar 2017 Håper Telia snart komme med også! Telia har vell ikke så store interesse av nye ting, de har ihvertfall ingen planer om IPv6. Lenke til kommentar
dtscaps Skrevet 14. mars 2017 Del Skrevet 14. mars 2017 Jeg bruker daglig WiFi tale også fra AT&T med amerikansk telefon nummer på Norsk jord helt gratis. Som en del av tjenesten er FLY-MODUS slått på og derfor risikerer man ikke roaming utgifter. Dette fungerer helt uten feil og problemer. Jeg synes derfor at Telenors argumentasjon er litt tynn og mistenker heller at de ønsker å melke litt mer roamiing inntekter. Henning Det betyr vel også at dersom du går ut fra Wifi dekningsområdet så mister du samtalen ? Det er jo det som Telenor ønsker å unngå. I Norge så går en automatisk over fra Wifi-tale til 4G-tale når en forlater Wifi dekningsområdet. Siden jeg slår på flymodus og deretter aktiverer WiFi for å bruke WiFi tale er jeg bevist på at jeg ikke trenger overgang til 4G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå