AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hei! Hva synes dere om å dra på guttetur, når din bedre halvdel ligger hjemme med barn i magen? Hvor lenge borte kan du være? Når bør du være hjemme? Anonymous poster hash: cf69c...2e6 Lenke til kommentar
blured Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 (endret) Det kommer helt an på hvor langt inn i terminen hun har kommet. De siste ukene før termin, spesielt om hun er førstegangsfødende, ville jeg ikke reist. Men om det er en god stund til termin, og hun ikke er avhengig av din hjelp i hverdagen pga unormalt mye kvalme, ryggplager, osv under svangerskapet, så ser jeg ikke problemet med å dra på guttetur en langhelg. Og er det veldig tidlig i svangerskapet, så ser jeg ikke problemet med at du f.eks er borte en ukes tid heller. Men du må vel bare ta det med din kjæreste. Jeg personlig hadde ikke klart å være sammen med noen som ikke aksepterte at jeg reiste bort en uke eller to nå og da. (Dvs, før en evnt. får barn sammen). Men om det er slik at du knapt nok har reist bort noe mens du har vært sammen med henne, at det er sånn det har fungert for dere, så er det kanskje litt rart å tøye den strikken ekstra langt nå som hun er gravid. Endret 21. februar 2017 av blured Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Snakk med kjæresten din om det? Når damen min var gravid turte jeg ikke reise noe sted under svangerskapet. Visste jo aldri hva som kunne skje, og tenk om det skjedde noe alvorlig mens jeg var bortreist... Heldigvis skjedde det jo ikke noe men man vet jo aldri. Tenk om ungen slutter å puste, tenk om hun føder flere uker før termin osv. Så jeg hadde venta med gutteturen til etter svangerskapet om jeg var deg, men du gjør så klart som du vil. Anonymous poster hash: a411c...ecf Lenke til kommentar
Maskinintelligens Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Hold deg hjemme! 2 Lenke til kommentar
hsdhsfhsf Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Tenk om ungen slutter å puste Anonymous poster hash: a411c...ecf Får vel oksygen gjennom navlestrengen? Lenke til kommentar
sellgra Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Er selvsagt helt greit det! Hvorfor skulle det ikke være det? Lenke til kommentar
Visum Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Snakker av erfaring - hold deg hjemme! Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Hei! Hva synes dere om å dra på guttetur, når din bedre halvdel ligger hjemme med barn i magen? Hvor lenge borte kan du være? Når bør du være hjemme? Anonymous poster hash: cf69c...2e6 Greit å være tilbake etter 9 måneder muligens. 1 Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Det er nok en smule forskjellige meninger rundt dette. Jeg vil anta at det finnes jenter som tilter i vinkel hvis det kommer et slik forslag og jeg vil anta at det finnes jenter som synes det er som å komme til himmelen hvis de får en ukes fred fra den kommende far. Er det en mulighet å spørre dama di? Lenke til kommentar
mr.wolf Skrevet 2. mars 2017 Del Skrevet 2. mars 2017 Kommer helt an på dama. Hvis hun ikke vil det så respekter det. Lenke til kommentar
Arwen88 Skrevet 16. april 2017 Del Skrevet 16. april 2017 Snake med dama di! Noen vil syns det er greit. Men hadde ikke gjort det i begynnelsen av svangerskapet eller på slutten! Lenke til kommentar
MrLuni Skrevet 11. mai 2017 Del Skrevet 11. mai 2017 Om dama er i god form så er det bare å hoppe på flyet. Lenke til kommentar
Pult Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Veldig forutinntatt av dere alle å bare anta at hans bedre halvdel er ei dame. Lenke til kommentar
Corp Por Skrevet 16. mai 2017 Del Skrevet 16. mai 2017 Veldig forutinntatt av dere alle å bare anta at hans bedre halvdel er ei dame. Og ikke bare mett, mener du? *Knis* Lenke til kommentar
GråGardin Skrevet 28. juli 2017 Del Skrevet 28. juli 2017 Jeg tenker dette er relativt enkelt - hvis dama di syns det er greit, så drar du. Hvis hun ønsker å ha deg i nærheten pga plager i graviditeten, nærme termin e.l så blir du hjemme. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå