Moerk Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Stortinden, Efjord. Utsikt fra "sykkelbergan" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Flott panorama fra en storslått utsikt . Foretrekker originalen v3 , kanskje med et noe mer lys lokalt i skyggepartiet på fjellsiden . Dog ikke så mye som i v1 som er lysere over det hele . Alec Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Flott panorama fra en storslått utsikt . Foretrekker originalen v3 , kanskje med et noe mer lys lokalt i skyggepartiet på fjellsiden . Dog ikke så mye som i v1 som er lysere over det hele . Alec Takk for fin tilbakemelding. Jeg forsøkte å lysne skyggene en del men det vises best i full screen mode som jeg benytter under redigering her hjemme. Er ellers litt redd for at kontrastene blir for svake. Mvh.Oddvar Anbefaler alle å se dette: https://www.nrk.no/sapmi/_-det-var-helt-fantastisk-a-se-pa-1.13388747 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg tror definitivt jeg hadde valgt en annen rute enn høyresiden. Jeg velger meg V1. Et flott bilde! Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Praktfull natur i utsnitt og komp. Velger meg V1 med den mest behagelige og detaljerte forgrunnen. Roar Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Vannvittig flott. har passert der noen ganger. Bilde 1 er hakket bedre en 3. Kjempeflott bilde av et kjempemotiv. Lenke til kommentar
Moerk Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Hyggelig at dere synes panoramaet av Stortinden var storslått. Bildene var faktisk tatt for over 11 år siden, men gjemt og glemt i en skuff helt til for 2 dager siden. Da først ble de satt sammen til et panoramabilde. Takk til Alec,Helene, Roar og Jarle. Mvh. Oddvar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg