Gunnar Fagerli Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 14. februar Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+0987123 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Kan det ha noe med valentinsdagen å gjøre ? Flott observert og fanget ! Alec Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Kan det ha noe med valentinsdagen å gjøre ? Flott observert og fanget ! Alec Du er nok inne på noe der med "alle hjerters dag". Fjellturen var på denne dagen. Det var pyntet med hjerter ? overalt. Spanjolene tar nok denne dagen på alvor:-) Takk for tilbakemeldingen på et nokså dårlig ? snapshot! Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg hadde nok heller lagt dette bildet under gatefoto...jeg skjønte ikke helt kategorien du har lagt det i? Flott snapshot. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg hadde nok heller lagt dette bildet under gatefoto...jeg skjønte ikke helt kategorien du har lagt det i? Flott snapshot. Selvsagt er det gatefoto:-). Et mislykket forsøk på å være litt morsom med transport av brett og plastpose. De er nok litt mer romantiske disse her nede i varmen:-). Takk for tilbakemeldingen! Mvh Gunnar 1 Lenke til kommentar
Fotoskrulla Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg hadde nok heller lagt dette bildet under gatefoto...jeg skjønte ikke helt kategorien du har lagt det i? Flott snapshot. Selvsagt er det gatefoto:-). Et mislykket forsøk på å være litt morsom med transport av brett og plastpose. De er nok litt mer romantiske disse her nede i varmen:-). Takk for tilbakemeldingen! Mvh Gunnar Det var det nærmeste jeg kom transport også i dette bildet. Lenke til kommentar
Gunnar Fagerli Skrevet 21. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 21. februar 2017 Jeg hadde nok heller lagt dette bildet under gatefoto...jeg skjønte ikke helt kategorien du har lagt det i? Flott snapshot. Selvsagt er det gatefoto:-). Et mislykket forsøk på å være litt morsom med transport av brett og plastpose. De er nok litt mer romantiske disse her nede i varmen:-). Takk for tilbakemeldingen! Mvh Gunnar Det var det nærmeste jeg kom transport også i dette bildet. Det har du rett i, jeg skal forsøke å skjerpe meg. Laster opp en v2 tatt samme dag som ligner litt på et vorspiel og som kan plasseres i kategori transport. Mvh Gunnar Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg