Gå til innhold

14. februar

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kan det ha noe med valentinsdagen å gjøre ?

Flott observert og fanget !

Alec

Du er nok inne på noe der med "alle hjerters dag". Fjellturen var på denne dagen. Det var pyntet med hjerter ? overalt. Spanjolene tar nok denne dagen på alvor:-) Takk for tilbakemeldingen på et nokså dårlig ? snapshot! Mvh Gunnar

Lenke til kommentar

Jeg hadde nok heller lagt dette bildet under gatefoto...jeg skjønte ikke helt kategorien du har lagt det i?

Flott snapshot. :)

Selvsagt er det gatefoto:-). Et mislykket forsøk på å være litt morsom med transport av brett og plastpose. De er nok litt mer romantiske disse her nede i varmen:-). Takk for tilbakemeldingen! Mvh Gunnar

• Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg hadde nok heller lagt dette bildet under gatefoto...jeg skjønte ikke helt kategorien du har lagt det i?

Selvsagt er det gatefoto:-). Et mislykket forsøk på å være litt morsom med transport av brett og plastpose. De er nok litt mer romantiske disse her nede i varmen:-). Takk for tilbakemeldingen! Mvh Gunnar

:lol: Det var det nærmeste jeg kom transport også i dette bildet.

Lenke til kommentar

:lol: Det var det nærmeste jeg kom transport også i dette bildet.

Det har du rett i, jeg skal forsøke å skjerpe meg. Laster opp en v2 tatt samme dag som ligner litt på et vorspiel og som kan plasseres i kategori transport. Mvh Gunnar

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...