Entity extraction Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg sliter med NAT meldinger i ubisoft spill. (For honor og andre spill.) Får beskjed om at NAT er satt til strict. Har en Netgear RND 7500 router og 500Mb\s linje fra CD. Alle andre spill fungerer det fint på, men akkurat Ubisoft spill der trøbbler NAT. Har forsøkt å google og postet spørsmål på Netgear sine comunity sider. Eneste svaret jeg får er egentlig å¨skru av NAT og skru på upnp. NAT er jo greit å ha på, unpnp har jeg satt på. Problemet er at ubisoft spill vil ha meg til å bruke lavere NAT setting. Mens på routeren min er det bare av eller på. Er det en løsning å kjøpe en ny ASUS router istedet? AV en eller annen årsak får jeg ikke utnyttet 500Mb\s med routeren heller, den stopper på 210Mb\s. Går jeg utenom og direkte i CD sitt modem, så får jeg 500Mb\s. På tide med ny router? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 En løsning kan være å forwarde portene som spillet bruker mot PCen din. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 En løsning kan være å forwarde portene som spillet bruker mot PCen din. Takk for svar. Det er vel en mulighet ja. M;en må jeg ikke ha statiske ip adresser på pcene da? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Bare på den du skal forwarde til. Men er ikke noe problem det, vel? Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Bare på den du skal forwarde til. Men er ikke noe problem det, vel? Neida, det skal gå greit. Men, så er det 3 Pcer som, alle skal ha port forwarding på For honor og andre ubi spill. Bare sette samme regel på alle 3 med forskjellig ip seff ? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Nei, det vil nok ikke fungere så bra, da... Du kan ikke forwarde samme port til flere PCer. Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Nei, det går jo ikke. Så hva gjør jeg da? Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Det er jeg ikke sikker på, jeg har sett problemet (spesielt med konsoller) tidligere og strict NAT. Har som regel blitt fikset ved å skru på UPnP. Mulig en ny router hadde hjulpet, men kan ikke garantere noe... Lenke til kommentar
Entity extraction Skrevet 23. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 23. februar 2017 Disable upnp, enable, reset router. (litt usikker på om reset var nødvendig) Nå er NAT satt til medium Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå