magnus85 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg sender mp3 til min Nokia 6600 via bluetooth, men får ikke åpnet filen. Da kommer det feil melding: ugyldig filmormat eller noe lignende. Men jeg har en mp3 spiller på mobilen, og går jeg via den får jeg åpnet den. Men jeg får ikke flyttet mp3 da. Den blir liggendes på innboksen. Hvorfor? Noen som har et lignende problem? Lenke til kommentar
scoom Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ikke så rart du får problemer der.. Må nok flytte filen vil eg tru. Sjekk ut denne og følg linken under FExplorer 1.10 og så går du inn på c:\system\Mail\ så finn du nok Mp3 fila di der inne ein stad, og så er det berre å flytte den til ei mappe på minnekortet. :-) Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 3. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 3. desember 2003 Har nå gjort det, har fått flyttet den til en mappe på minnekortet kalt "mp3", men får fortsatt feil melding da jeg prøver å åpne filen. Det jeg ikke skjønner var at denne feil meldingen fikk jeg ikke da jeg prøvde det den 1.dagen jeg hadde mobilen, så jeg har sikkert omgjort noen innstillinger, men hvilke? Magnus Lenke til kommentar
scoom Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Ikkje godt å seie.. Prøv heller berre å åpne dei frå Mp3 spelaren.. Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 hvilken mp3 spiller bruker du? jeg bruker Mp3go og flytter via Irda. Fungerer veldig bra Lenke til kommentar
magnus85 Skrevet 6. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2003 Bruker den jeg og. Men jeg vil åpne mp3 mine rett fra rot å bli viderekoblet til mp3go om du skjønner. Det er litt minus.. Men men.. Magnus Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 6. desember 2003 Del Skrevet 6. desember 2003 la mine i Mp3 folder og lagde playlist Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå