funkweb Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Har nylig fått en utfordring med vindusviskeren bak, den har sluttet å funke. La merke til siste måned at den dreide tregere enn ellers, idag sluttet den å funke. Hva kan grunnen være? Relee? motor? Bilen er av typen: Toyota Yaris 2001 modell. Lenke til kommentar
Rolf_X Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Kan være motor som har hengt seg opp grunna korosjon Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Du kan jo begynne med å se om sikringen er gåen Lenke til kommentar
Kardjakin Skrevet 22. februar 2017 Del Skrevet 22. februar 2017 Dette skjedde med min caddy for litt siden også, og jeg måtte bytte viskermotor. I ditt tilfelle ville jeg ha sjekket sikring først, for å evt. utelukke dette. Hvis du har multimeter, kan du sjekke om det går strøm/spenning til viskermotoren, her skal du få rundt 12V. Får du 12V, kan du utelukke ledningsbrudd og du kan derfor prøve å skifte viskermotor. Du får brukte viskermotorer til rundt en 500lapp, og er veldig lett å bytte selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå