Tomk1 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Jeg fikk ny vifte fra Fractal Design (gamle fungerte ikke), men jeg finner da pokker meg ikke ut hvilken skruer jeg skal bruke/brukte på viften bak..... noen som kan vise meg hvordan skruen(e) til viften bak ser ut? :| Endret 20. februar 2017 av Tomk1 Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Vifteskruer er ofte små og tykke med grove gjenger. Kan være en fordel å skru de inn mens viften er på bordet for å gjøre det lettere med montering når det er i kabinettet. Endret 20. februar 2017 av xClaymanx Lenke til kommentar
Tomk1 Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Vifteskruer er ofte små og tykke med grove gjenger. Kan være en fordel å skru de inn mens viften er på bordet for å gjøre det lettere med montering når det er i kabinettet. Jau, det var visst de jeg først trodde og som du nevner, bare jeg som har skrudd for svakt... Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Enkelte av dem sitter som bare det, virker som du skal ødelegge noe av og til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå