Lakrisbåt Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Endret 20. februar 2017 av Lakrisbåt Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) 1-5. Sutton tar ledelsen, men lufta går ut av ballongen tidlig i andre og det blir en komfortabel seier til slutt. Endret 20. februar 2017 av archongamer Lenke til kommentar
Golf'ern Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Arsenal vinner stort og Wenger er populær igjen Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Vet ikke helt hva jeg skal tro om kampen. Tidenes sjanse for Sutton. Arsenal er langt langt nede i en dyp dal om dagen. Fare for at laget ikke takler kunstgress. Blir tett og jevnt. Sutton gir alt og spiller over evne, mens Arsenal vil slite med å spille seg til noe særlig før utover i andre omgang. Sier 1-1 og omkamp. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Dette vinner vi komfortabelt Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Vet ikke helt hva jeg skal tro om kampen. Tidenes sjanse for Sutton. Arsenal er langt langt nede i en dyp dal om dagen. Tidene opplevelse for Sutton tror jeg du kan endre det til, for nevneverdig sjanse har de ikke. Selv juniorlaget til Arsenal skal på en hver normal dag gjøre kort prosess med et lag utenfor ligasystemet i England. Så selv om dalen er dyp, er den ikke SÅ dyp Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Vet ikke helt hva jeg skal tro om kampen. Tidenes sjanse for Sutton. Arsenal er langt langt nede i en dyp dal om dagen. Tidene opplevelse for Sutton tror jeg du kan endre det til, for nevneverdig sjanse har de ikke. Selv juniorlaget til Arsenal skal på en hver normal dag gjøre kort prosess med et lag utenfor ligasystemet i England. Så selv om dalen er dyp, er den ikke SÅ dyp Det er ikke så veldig lenge siden vi ble rundspilt av Preston i 45 min og var veldig heldige som gikk videre. Å tro at denne kampen blir walkover er en stor tabbe tror jeg. Cup er cup. Sutton har ingenting å tape, Arsenal har alt å tape. Dette blir en psykisk mer enn en fysisk kamp. Arsenal kan fort bli sin egen verste fiende i kveld. Vi får se. Jeg tror ikke dette blir enkelt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) En liten forskjell på et lag i Championship og et lag fra 6 divisjon i England. På alle tenkelige måter. Endret 20. februar 2017 av archongamer Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Lucas fra start. Det var fortjent og på tide. Ellers ingen store overraskelser på laget. Spent på å se Xhaka og Elneny på midten og samarbeidet dem i mellom. Ospina, Gabriel, Mustafi, Holding, Monreal, Xhaka, Elneny, Jeff, Iwobi, Lucas, Walcott Subs: Martinez, Debuchy, Mertesacker, Gibbs, Maitland-Niles, Ox, Alexis Endret 20. februar 2017 av archongamer Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Gabriel på høyreback. Sutton vinner 3-1. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Dette her ass, cupmagi. Synes nesten dette her er gøyere enn CL-finale. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Ingen som har en acestream link til meg? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Welbeck er død og Alexis på benk..Özil kunne gått vært på benken i 90 minutter.. Lenke til kommentar
Corporal Jenkinson Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 acestream://77621e7a2712e096f0528bf7d7a30e265f2dc2e4 for dere fattige studenter Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Snart halvspilt førsteomgang og Arsenal har ikke gjort en dritt. Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Gabriel er søppel.. langt unna et nivå som helst.. Lenke til kommentar
Dagner Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Lucas har vert god. Håper på et mål eller to til slik at vi forhåpentligvis ser litt mer til han i PL. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå