Gå til innhold

Sutton United - Arsenal [FA]

Lakrisbåt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet ikke helt hva jeg skal tro om kampen. Tidenes sjanse for Sutton. Arsenal er langt langt nede i en dyp dal om dagen.

Fare for at laget ikke takler kunstgress.

Blir tett og jevnt. Sutton gir alt og spiller over evne, mens Arsenal vil slite med å spille seg til noe særlig før utover i andre omgang.

Sier 1-1 og omkamp.

Lenke til kommentar

Vet ikke helt hva jeg skal tro om kampen. Tidenes sjanse for Sutton. Arsenal er langt langt nede i en dyp dal om dagen.

Tidene opplevelse for Sutton tror jeg du kan endre det til, for nevneverdig sjanse har de ikke.

Selv juniorlaget til Arsenal skal på en hver normal dag gjøre kort prosess med et lag utenfor ligasystemet i England. Så selv om dalen er dyp, er den ikke SÅ dyp ;)

Lenke til kommentar

Tidene opplevelse for Sutton tror jeg du kan endre det til, for nevneverdig sjanse har de ikke.

Selv juniorlaget til Arsenal skal på en hver normal dag gjøre kort prosess med et lag utenfor ligasystemet i England. Så selv om dalen er dyp, er den ikke SÅ dyp ;)

Det er ikke så veldig lenge siden vi ble rundspilt av Preston i 45 min og var veldig heldige som gikk videre.

Å tro at denne kampen blir walkover er en stor tabbe tror jeg. Cup er cup. Sutton har ingenting å tape, Arsenal har alt å tape. Dette blir en psykisk mer enn en fysisk kamp. Arsenal kan fort bli sin egen verste fiende i kveld.

Vi får se. Jeg tror ikke dette blir enkelt.

Lenke til kommentar

Lucas fra start. Det var fortjent og på tide. Ellers ingen store overraskelser på laget.

Spent på å se Xhaka og Elneny på midten og samarbeidet dem i mellom.

Ospina, Gabriel, Mustafi, Holding, Monreal, Xhaka, Elneny, Jeff, Iwobi, Lucas, Walcott

Subs: Martinez, Debuchy, Mertesacker, Gibbs, Maitland-Niles, Ox, Alexis

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...