Gå til innhold

DAGENS DINGS: Lasertastatur Jepp, dette er en dårlig idé

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom ikke dette på markedet rundt den tida Norge sa nei til EF ?

OLED tastaturet fra Øst-Europa var en kul ide, men det forsvant vel sammen med prislappen.

Vet ikke med EF, men i alle fall når vi sa nei til EU. Det er ikke fra en 80-talls Sci-Fi film, men fra en 90-talls virkelighet. Jeg hadde en slik rundt omkring millenniumskiftet, og den var garantert ikke bedre å skrive på den gangen.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Som andre nevner, så er jo artikkelen et slags retrotrip til starten av 90 tallet.

Det er jo underlig at det som selges nå ikke er bedre enn det som var for 25 år siden.

Lasertastatur en dårlig idé i over 25 år.

Nå burde vel dette ikke være under test kategori.

Endret av plankeby
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hadde kanskje vært bedre om man rullet ut en tynn gummilefse med liksomtaster på, og fikk satt presise koordinater, eller bedre, at det var noe målsøkende kamera som viste hele tiden hvor gummilefsen lå.

Uff, nå ga jeg fra meg en knallbra idé som jeg kunne tjent meg søkkrik på å patentere?  :)

Lenke til kommentar

Hadde kanskje vært bedre om man rullet ut en tynn gummilefse med liksomtaster på, og fikk satt presise koordinater, eller bedre, at det var noe målsøkende kamera som viste hele tiden hvor gummilefsen lå.

Uff, nå ga jeg fra meg en knallbra idé som jeg kunne tjent meg søkkrik på å patentere?  :)

$T2eC16F,!zEE9s3!(JH8BSB3F1eFDQ~~_32.JPG

• Liker 3
Lenke til kommentar

Falskt/feil utseende på CE merke. Populært kalt "China Exports" når avstanded mellom C og E er for liten. Når det er merket på denne måten er det ikke er laget av en seriøs aktør (og man ser ofte dette merket på kina-produkter, derav navnet). Burde ikke fått spalteplass i det hele tatt.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...