LarZen Skrevet 22. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 22. desember 2017 Begynner å bli gammel vettu. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Begynner å bli gammel vettu. Mere kvalitets bevist .... Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Horizon Zero Dawn koster 219 kr ut dagen, og er blant de best omtalte spillene i år om du liker open world spill. Det har også en expansion pack som har fått veldig god mottagelse. Uncharted 4 + expansion pack "The Lost Legacy" har også fått veldig god kritikk og er i mine øyne veldig underholdene i tillegg til å ha ekstremt pen grafikk. The Last Of Us Remastered - 95 på metacritic. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1. Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 (endret) Horizon Zero Dawn koster 219 kr ut dagen, og er blant de best omtalte spillene i år om du liker open world spill. Det har også en expansion pack som har fått veldig god mottagelse. Uncharted 4 + expansion pack "The Lost Legacy" har også fått veldig god kritikk og er i mine øyne veldig underholdene i tillegg til å ha ekstremt pen grafikk. The Last Of Us Remastered - 95 på metacritic. Kjøpte Horizon i går mulig jeg går for the lost legacy oxo.Sony A1 har mere pop i hdr game mot Lg sine Oled som har et dimmere hdr bilde i hdr game mode mot resten av sine bilde modus, så Horizon ser meget pent ut ser ikke jaggys som med Lg Oleden så checker bord upscaling gjør faktisk en god jobb ikke helt razor sharp 4k men fungerer. Endret 22. desember 2017 av samco 1 Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Ja enig, jeg syns det ser veldig pent ut. Bryr meg egentlig veldig lite at det ikke blir rendret i native 4k. Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Spilte Horizon Zero Dawn på standard PS4 med en Full-HD TV når det kom ut og ble lamslått av grafikken. Grafikk er så mye mer enn antall piksler på skjermen, sortnivå osv. Horizon Zero Dawn er fremdeles det peneste spillet jeg noensinne har spilt, og jeg kjører PC-spill på ultra. Når det er sagt, sliter man med å finne gode spill på PSN bør man finne seg en ny hobby. Gleder meg til februar når jeg kommer hjem til PS4 og skal spille Lost Legacy og Nioh. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Ser greit ut på en 55" Oled men på en 65" Oled vises svakhetene Ps Pro har med checker bord ..... Langt fra ekte native herlig 4k fra en X Lenke til kommentar
JoseCuervo Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Spille ser unektelig pent ut så lenge du står stille. Men så fort du beveger seg blir det bare grøt. Endret 2. januar 2018 av Seven of Nine 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 30fps spill i ett nøtteskall Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 30fps Helt uspilbart i følge ekspertene hær på forumet. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 (endret) Ikke hele tatt. Men akkurat dette spillet har jeg ikke orket å spille helt i gjennom. Blir aldri engasjert av historien og dette stamme greiene. Endret 2. januar 2018 av Mala Lenke til kommentar
samco Skrevet 2. januar 2018 Del Skrevet 2. januar 2018 Min pro er ikke slått på før jul .... grei støv samler å ha Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Min pro er ikke slått på før jul .... grei støv samler å ha Og hvilke spill morer du deg med på X om dagen? Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Min pro er ikke slått på før jul .... grei støv samler å ha Og hvilke spill morer du deg med på X om dagen? Ass creed Origins 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Min pro er ikke slått på før jul .... grei støv samler å ha Og hvilke spill morer du deg med på X om dagen?Ass creed Origins Som også finnes på PlayStation. Hadde bare Xbox hatt noen eksklusive spill.. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. januar 2018 Del Skrevet 21. januar 2018 Min pro er ikke slått på før jul .... grei støv samler å haOg hvilke spill morer du deg med på X om dagen?Ass creed Origins Som også finnes på PlayStation. Hadde bare Xbox hatt noen eksklusive spill.. Hadde bare Ps4 4k på creed ..... Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Horizon er rett og slett et bra spill for en sofa gamer Noen som har spilt gjenom expansion? Lenke til kommentar
...... Skrevet 18. februar 2018 Del Skrevet 18. februar 2018 Horizon er rett og slett et bra spill for en sofa gamer Noen som har spilt gjenom expansion? Jepp, fullførte det i går. Lenke til kommentar
Illuminant Skrevet 25. februar 2018 Del Skrevet 25. februar 2018 Har en xbox one x. Står å samler støv. Finnes jo ikke et eneste spennende xbox ekslusivt spill? Tror jeg fyrer opp proen og tar en ny runde uncharted. Har ikke prøvd DLC, kanskje jeg går for den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå