Gå til innhold

Horizon Zero Dawn |OT| Omtalene er ute!


LarZen

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Horizon Zero Dawn koster 219 kr ut dagen, og er blant de best omtalte spillene i år om du liker open world spill. Det har også en expansion pack som har fått veldig god mottagelse.

Uncharted 4 + expansion pack "The Lost Legacy" har også fått veldig god kritikk og er i mine øyne veldig underholdene i tillegg til å ha ekstremt pen grafikk. 

The Last Of Us Remastered - 95 på metacritic. 

Lenke til kommentar

Korte og unødvendige innlegg som ikke hører hjemme i tråden er flyttet inn i det sorte hullet til forumet. Vennligst ikke skriv i tråden med mindre det er relevant til trådens tema. Les gjerne retningslinjene §1.

 

Reaksjoner på dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på Personlig Melding. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar

Horizon Zero Dawn koster 219 kr ut dagen, og er blant de best omtalte spillene i år om du liker open world spill. Det har også en expansion pack som har fått veldig god mottagelse.

Uncharted 4 + expansion pack "The Lost Legacy" har også fått veldig god kritikk og er i mine øyne veldig underholdene i tillegg til å ha ekstremt pen grafikk.

The Last Of Us Remastered - 95 på metacritic.

 

Kjøpte Horizon i går mulig jeg går for the lost legacy oxo.

Sony A1 har mere pop i hdr game mot Lg sine Oled som har et dimmere hdr bilde i hdr game mode mot resten av sine bilde modus, så Horizon ser meget pent ut ser ikke jaggys som med Lg Oleden så checker bord upscaling gjør faktisk en god jobb ikke helt razor sharp 4k men fungerer.

Endret av samco
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spilte Horizon Zero Dawn på standard PS4 med en Full-HD TV når det kom ut og ble lamslått av grafikken. Grafikk er så mye mer enn antall piksler på skjermen, sortnivå osv. Horizon Zero Dawn er fremdeles det peneste spillet jeg noensinne har spilt, og jeg kjører PC-spill på ultra.

 

Når det er sagt, sliter man med å finne gode spill på PSN bør man finne seg en ny hobby.

 

Gleder meg til februar når jeg kommer hjem til PS4 og skal spille Lost Legacy og Nioh.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 4 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...