Eddie_Peddie Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Deven han er plantet Rett i veggen unnamed.jpg Lagt ned en del av dem ja. Men de er litt for enkle så lenge man bruker rette våpna. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Deven han er plantet Rett i veggen unnamed.jpg Lagt ned en del av dem ja. Men de er litt for enkle så lenge man bruker rette våpna. Det er jo hele poenget. Eller så har du for lett vanskelighestgrad. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Så 2 fiender i spillet, det minnet meg om en vits fra Rocky filmene De 2 fikk skalle bank ha ha Lenke til kommentar
Happyherb_InnleggNO Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Interessant analyse som går litt mer i dybden på spillmotoren. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 (endret) Ferdig med spillet i dag og skaffet Platinumtrophy til og med siden jeg uansett bare manglet en når jeg var ferdig uten å ha brukt guide uansett.For et fantastisk spill dette er. Har allerede lyst å spille igjennom det en gang til bare for hovedhistorien sin skyld.Var litt kjipt at jeg nådde maksnivå en god stund før jeg var ferdig med hovedhistorien, uten å grinde eller noe sånt. Gjorde bare det som falt meg inn hele tiden.Gleder meg skikkelig til mer! Endret 22. mars 2017 av Tullefanten 1 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. mars 2017 Del Skrevet 22. mars 2017 Deven han er plantet Rett i veggen unnamed.jpg Lagt ned en del av dem ja. Men de er litt for enkle så lenge man bruker rette våpna. Du har rett i det ang Rett våpen. Drepte 4 trampere med rett våpen men fikk bare 2 hjerter da skulle ha 2 til. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. mars 2017 Del Skrevet 23. mars 2017 Trude ikke jeg...... skulle greie legge ned det beiste av et monster tordenkjeve. Lenke til kommentar
Dr. Martin Van Nostrand Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 Ferdig med spillet i dag og skaffet Platinumtrophy til og med siden jeg uansett bare manglet en når jeg var ferdig uten å ha brukt guide uansett. For et fantastisk spill dette er. Har allerede lyst å spille igjennom det en gang til bare for hovedhistorien sin skyld. Var litt kjipt at jeg nådde maksnivå en god stund før jeg var ferdig med hovedhistorien, uten å grinde eller noe sånt. Gjorde bare det som falt meg inn hele tiden. Gleder meg skikkelig til mer! Så det er nok så lett å få platinum altså? Jeg spiller igjennom det nå, så vet ikke om jeg skal bruke energi på å gjøre absolutt alt i spillet for en platinum. Hvor lang tid tok det deg? Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. mars 2017 Del Skrevet 27. mars 2017 (endret) Jeg fikk platinum i går, rett over 65 timer hadde jeg på klokka. Har ikke rusha eller noen ting, loka mye rundt og drept maskiner. Vil påstå det er et rimelig enkelt platinum, det jeg hadde igjen til slutt etter at storyen var over var for det meste bare å samle alle collectables, og siden du kan få markører til de på kartet er det lett å bare bruke fast travel rundt og samle de sammen. Endret 27. mars 2017 av Nevnarion Lenke til kommentar
Dr. Martin Van Nostrand Skrevet 28. mars 2017 Del Skrevet 28. mars 2017 Jeg fikk platinum i går, rett over 65 timer hadde jeg på klokka. Har ikke rusha eller noen ting, loka mye rundt og drept maskiner. Vil påstå det er et rimelig enkelt platinum, det jeg hadde igjen til slutt etter at storyen var over var for det meste bare å samle alle collectables, og siden du kan få markører til de på kartet er det lett å bare bruke fast travel rundt og samle de sammen. Åja okei. Deilig Lenke til kommentar
orv Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Tenkte teste spillet i jula. Noen tips til en nybegynner? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Plukk med deg alt, drep vanlige dyr(villsvin, fugler, kaniner osv), ikke vær redd for å bruke modifikasjoner til armor og våpen og generelt spill kampene klokt (viktigere å unngå å ta skade enn å gi skade på høyere vanskelighetsgrader). Planen er at jeg skal spille igjennom ekspansjonen i romjulen, har ikke spilt siden første gjennomgang rett etter spillet kom ut. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Forøvrig et interessant innblikk i utviklingen av HZD, nesten helt spoiler fri. Lenke til kommentar
theGunner76 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Ligger jo ute til rett over 200lappen på psn nå, så da blir det kjøp på meg også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Ligger jo ute til rett over 200lappen på psn nå, så da blir det kjøp på meg også! Uten tvil mye spill for pengene! Lenke til kommentar
samco Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 (endret) Som en spille tørr Ps4 ny eier som finner ingenting intresangt på PSN store. Hvordan er Horizon nå mot det utrolige basis follow me game play som er så last gen dag en? krafting system ble lagt for en 5åring? noe forandring oppdatering ? Har spillet blitt mere intresangt for en som forventer litt mere dybde ? Verd en nedlasting for jeg finner 0 spil på PSN som jeg har lyst på ufff... Zelda breath of the wild var som en drøm mot hvordan Horizon var ivertfall. Endret 21. desember 2017 av samco Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. desember 2017 Forfatter Del Skrevet 21. desember 2017 Er da ingen ting bra å finne på PSN kom med forslag. Vel smaken er som baken selvfølgelig. Men noen spill jeg ville anbefalt er. Resogun The Order 1886 Infamous Second Son Infamous First Light Killzone Shadow Fall Driveclub Alienation Until Dawn Spill jeg ikke har spilt enda men som får bra anmeldelser: The Last Guardian NIHO Bloodborne Uncharted 4 Uncharted The Lost Legacy Nier Automata Det er ihvertfall en start. Lenke til kommentar
Tor Rasmussen Skrevet 21. desember 2017 Del Skrevet 21. desember 2017 Spilte Lost Legacy i helgen. Likte det veldig godt. Også virkelig noe som får OLED-en til å skinne.Uncharted 4 er jo minst like bra, og egentlig bedre.Horizon Zero Dawn til 219,- er jo egentlig en no-brainer og bør kjøpes hvis en er i tvil. Så hvis Samco sliter med å finne noe, så er det fordi han ikke har lyst å finne noe. 1 Lenke til kommentar
samco Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Blir helt matt på er er på Psn store bare et stort rot. Bare flaks hva som kommer opp og å prøve å søke etter noe er bare glem det. Lenke til kommentar
orv Skrevet 22. desember 2017 Del Skrevet 22. desember 2017 Hvor vanskelig er plat? Noe jeg bør passe på helt fra starten hvis jeg vil gå for det? Missables? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå