RookieNO Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) *snip* Men GG er i lite eksklusivt selskap av utviklere som kan slå i bordet med super solid første tittel i en spillserie. *snip* Fint eksempel på at et lite tegn kan endre en setning totalt. Ganske sikker på at du mente at GG er i et lite, eksklusivt, selskap ikke i et lite eksklusivt selskap. Endret 15. mars 2017 av RookieNO Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Jeg måtte teste da i går. fikk en mekanisk okse til å ride på, men etter liten stund i spillet ble jeg oppdaget en andre sinte okser ha ha Endret 15. mars 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 *snip* Men GG er i lite eksklusivt selskap av utviklere som kan slå i bordet med super solid første tittel i en spillserie. *snip* Fint eksempel på at et lite tegn kan endre en setning totalt. Ganske sikker på at du mente at GG er i et lite, eksklusivt, selskap ikke i et lite eksklusivt selskap. Hehe ja, takk, da var det rettet opp! I følge rettskrivning skal setninger helst ikke starte med "men" heller, men det lar jeg stå. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. mars 2017 Del Skrevet 15. mars 2017 (endret) Fy faen vanskelige 2 udyr var i spillet. Stikk ord ned gravd å gammeld , jeg røper ikke noe for deg. Endret 15. mars 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Nameen Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 Mange Stormbirds har dere drept? Har drept 6 eg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 18. mars 2017 Del Skrevet 18. mars 2017 De 2 som jeg var nødt til å drepe Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Fikk et heftig våpen nå vaktulvkanon Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 (endret) Mange Stormbirds har dere drept? Har drept 6 eg. Prøvde meg på min første i dag, det gikk.....litt under middels bra. Endret 19. mars 2017 av Nevnarion Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 (endret) Mange Stormbirds har dere drept? Har drept 6 eg. Jeg drepte de 4 første nå på morgenen , 4 etter vær andre, gikk ned for telling alle 4. Endret 19. mars 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. mars 2017 Del Skrevet 19. mars 2017 Lurer på hvordan denne fordelingen vil se ut neste år, i og med at Switch er såpass fersk: http://cogconnected.com/2017/03/gdc-2017-nintendo-switch/ 27+24= Horizon Zero Dawn Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Har nå spilt 3-4 timer av spillet, og elsker spillet. Engasjerende historie og det ser fantastisk ut. Veldig fornøyd, da jeg hadde mine tvil med tanke på Guerillas Killzone spill.Men de som sammenligner det med Far Cry har jo en god del poeng da. Spillet er mye bedre enn Far Cry, men jeg føler det er litt Far Cry Uncharted. Ikke bare i base greier, men hvordan du må sanke ressurser som er skremmende likt som på Far cry, hvordan du oppgraderer utstyr, jakt på maskiner og dyr, egenskapene i menyen hvor du oppgraderer er veldig likt satt opp, temming osv. Så spillet låner mye fra Far Cry, men spillet er mye bedre og kjappere enn Far Cry spillene. Styrken ligger i gameplayet og i historien. 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Høres bra ut. Men hvilken likhet ser du med Unchartered, kvaliteten på historien? Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) Kvaliteten på historien, deler av kontrollen og veldig mye når det kommer til klatringen som er mye av dette med å hoppe opp avsats etter avsats. Er også en del stealth elementer som funker veldig bra. Merk at jeg bare er noen få timer inn i spillet. Endret 20. mars 2017 av Eddie_Peddie Lenke til kommentar
maanemann Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Kvaliteten på historien, deler av kontrollen og veldig mye når det kommer til klatringen som er mye av dette med å hoppe opp avsats etter avsats. Er også en del stealth elementer som funker veldig bra. Merk at jeg bare er noen få timer inn i spillet. Aye, sant det, bare Horizon vet å begrense klatringen. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) Da handlet jeg dette i dag på PSN, i påvente av at Mass Effect: Andromeda skal få patches og godgjøres litt i tiden fremover Får se om jeg rekker og fyre det opp i løpet av kvelden! Gleder meg Endret 21. mars 2017 av Mala 2 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Så snart jeg er ferdig med dagens episode av Black sails så er det rett tilbake, og ha spillet vet å begrense klatringen sammenlignet med uncharted? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 (endret) Da handlet jeg dette i dag på PSN, i påventa av at Mass Effect: Andromeda skal få patches og godgjøres litt i tiden fremover Får se om jeg rekker og fyre det opp i løpet av kvelden! Gleder meg Gleder meg oxo, yeah Endret 20. mars 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Mcloyd Skrevet 20. mars 2017 Del Skrevet 20. mars 2017 Da handlet jeg dette i dag på PSN, i påventa av at Mass Effect: Andromeda skal få patches og godgjøres litt i tiden fremover Får se om jeg rekker og fyre det opp i løpet av kvelden! Gleder meg Kjøpte det i dag av akkurat samme grunn 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Mest sannsynlig ender nok HZD opp med å være en bedre opplevelse overall Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. mars 2017 Del Skrevet 21. mars 2017 Deven han er plantet Rett i veggen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå