FrøkenSnurr Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Hei! Jeg lurer på hvilken bedrift jobber du for og hvor ofte gjør dere ting sammen? Enten på eget iniativ eller at jobben setter i gang julebord, middager, kurs etc. Har selv jobbet på steder fra a - å, og totalt tilfeldig hvor mye slikt vi har hatt med bedriften. Hos Feet First hadde vi kurs 1 gang i året og julebord, i tillegg tok vi ansatte til iniativ hver måned. Hos Loyalty har vi kun fester sammen, da to store sommer og jul med jobben, eller lønningspils på eget iniativ. Hvordan gjør dere det? Interresant og se om noen bransjer bruker mer penger på slik på sine ansatte enn andre Lenke til kommentar
nomore Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 La meg tippe - du driver med markedsføring eller undersøkelser? Ser ikke hvorfor du skal vite hvor folk jobber, det blir vel kanskje litt for personlig. Tillit setter hvertfall eg høyt. Når du skjuler en undersøkelse på denne måten så synes eg du går over ei grense. Vi har nok reklame som lurer oss fra før. Lenke til kommentar
The Avatar Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Ein arbeidsplass der det er mykje sosiale aktivitetar er ikkje det same som at arbeidsgiver brukar penger på slikt. Mange plassar er det arbeidstakarane som må betale alt av slikt sjølv, uavhengig av om det skjer ofte eller skjeldan. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå