AK47 Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Følgende godtas ikke med valideringen: <table width="100%" height="100%" Prøver å finne en fornuftig forklaring på dette, eventuelt alternativer. Det er viktig for meg at tabellen går helt ned på siden, altså 100 prosent, slik det også er blitt gjort i Dreamweaver, uten at det vil valideres. Kan noen hjelpe meg? AK Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Tables har (så vidt jeg vet) ingen atributt som angir høyde. Den går så langt ned den må. <off-topic> Hey, du har 404 poster! Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Tables har (så vidt jeg vet) ingen atributt som angir høyde. Den går så langt ned den må. <off-topic> Hey, du har 404 poster! lol Og du har 1001 Så det blir altså feil å bruke 100%, selv om de aller fleste nettleserne godtar det? Validering er no' dritt Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Tables har (så vidt jeg vet) ingen atributt som angir høyde. Den går så langt ned den må. <off-topic> Hey, du har 404 poster! lol Og du har 1001 Så det blir altså feil å bruke 100%, selv om de aller fleste nettleserne godtar det? Validering er no' dritt Stol på W3C, de er gode venner av internett. Selv om en kode du skrev fungerer i IE eller Opera, er det ikke sikkert den fungerer i alle andre browsere. Derfor har vi validering (som også er temmelig streng). Lenke til kommentar
enden Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Bruk css for å definere høyde Lenke til kommentar
dms Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 I html defineres ikke høyde i <table> men i <td> Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 I html defineres ikke høyde i <table> men i <td> Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Som sagt tidligere: Er en grunn til at vi har validering ja, men av og til er det fristande å gå å mekke side i geocities generatoren for å få dei til å funke skikkelig i IE Enden: Du har offisiellt mottatt en PM av meg, er litt desperat og ser helst at du svarer fort Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Nå er det en stund siden jeg har sett dette blitt tatt opp, men for at height: 100%; skal "virke" i td, så må både body og html ha en høyde på 100%. Har ikke eksprimentert med dette selv, så kan ikke si meg helt sikker. Skal se om jeg finner en gammel artikkel. Vet du noe mer dms? Edit: Jeg fant denne artikkelen. Endret 2. desember 2003 av satyrium Lenke til kommentar
AK47 Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Bruk css for å definere høyde Hvordan definerer man høyden i en tabell med CSS? Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Bruk css for å definere høyde Hvordan definerer man høyden i en tabell med CSS? Sånn: <table style="height: 100%;"> Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Hvordan definerer man høyden i en tabell med CSS? Sånn: <table style="height: 100%;"> Mikka? Hva driver du med? Når begynte man å skrive CSS slik? Lenke til kommentar
enden Skrevet 3. desember 2003 Del Skrevet 3. desember 2003 Er det noe galt med den måten? Annet enn at det er inline (no jeg mener er logisk når det gjelder kun ett element) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå