Gå til innhold

YouTube kvitter seg med et av sine største irritasjonsmomenter

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har begynt å tenke over at jeg skal være snill. Dermed avinnstallerte jeg adblocker. Satt meg til i godstolen og skulle se på youtube, men det for mye av både u-skippbare og skippbare videoer, at jeg tilslutt innstallerte "adblocker for youtube".

Så lenge de har irriterende pre-rolls, er det uaktuelt å ta av denne spesial-adblocken. Som om de ikke har nok reklame på siden fra før.

Reklamen på tek.no er også ganske store, men det er iallefall ikke så forstyrrende, og hindrer meg ikke i å se innholdet som var grunnen til at jeg trykket inn her.

• Liker 2
Lenke til kommentar

Det er jo ikke reklamen som er mest irriterende, den titter du jo bare på litt i forkant, så er det over. Det er jo alle disse tekst-boksene som kommer opp overalt mens du prøver å spille av noe som gjør at jeg ikke orker å brukte youtube noe særlig.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

YouTube har skjønt det. Hvis reklamefilmen ikke har fenget deg når fire sekunder har gått, så vil den aldri gjøre det. Da er det like greit å slippe. Dette kan føre til bedre og kortere reklamepauser. Kanskje?

Men dette er vel ingen ny nyhet?

Lenke til kommentar

Det er jo ikke reklamen som er mest irriterende, den titter du jo bare på litt i forkant, så er det over. Det er jo alle disse tekst-boksene som kommer opp overalt mens du prøver å spille av noe som gjør at jeg ikke orker å brukte youtube noe særlig.

Går an å skru av de..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...