AfterGlow Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Men dessverre ikke ennå.YouTube kvitter seg med et av sine største irritasjonsmomenter Lenke til kommentar
Kikert Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Bare et år til med irritasjon 1 Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Youtube Red får man jo ikke i Norge i klassisk google-stil. AtW 3 Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Adblock finnes jo enda, å da slipper man den irriterende reklamen. 4 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Reklame? Samme her.. Ikke sett reklame på Youtube siden... 5 Lenke til kommentar
Gazer75 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Kan ikkje hugse å ha sett noko til reklame på Youtube eg Lenke til kommentar
Nordmann3 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Jeg har begynt å tenke over at jeg skal være snill. Dermed avinnstallerte jeg adblocker. Satt meg til i godstolen og skulle se på youtube, men det for mye av både u-skippbare og skippbare videoer, at jeg tilslutt innstallerte "adblocker for youtube". Så lenge de har irriterende pre-rolls, er det uaktuelt å ta av denne spesial-adblocken. Som om de ikke har nok reklame på siden fra før. Reklamen på tek.no er også ganske store, men det er iallefall ikke så forstyrrende, og hindrer meg ikke i å se innholdet som var grunnen til at jeg trykket inn her. 2 Lenke til kommentar
Pest^N Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Det er jo ikke reklamen som er mest irriterende, den titter du jo bare på litt i forkant, så er det over. Det er jo alle disse tekst-boksene som kommer opp overalt mens du prøver å spille av noe som gjør at jeg ikke orker å brukte youtube noe særlig. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 YouTube har skjønt det. Hvis reklamefilmen ikke har fenget deg når fire sekunder har gått, så vil den aldri gjøre det. Da er det like greit å slippe. Dette kan føre til bedre og kortere reklamepauser. Kanskje? Men dette er vel ingen ny nyhet? Lenke til kommentar
stoff3r Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Dårlig link til youtube red. Morro å se hva artikkelforfatteren sitter å leser. PS: ikke noe griseri desverre. 1 Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Det er jo ikke reklamen som er mest irriterende, den titter du jo bare på litt i forkant, så er det over. Det er jo alle disse tekst-boksene som kommer opp overalt mens du prøver å spille av noe som gjør at jeg ikke orker å brukte youtube noe særlig. Går an å skru av de.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-x7D6du0Hjb Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Det er jo kjempe flott. Da kan jeg faktisk vurdere å slå av adblock! Lenke til kommentar
Olavxxx Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 YouTube-red lenken går til en artikkel om VR-headsett :-P Lenke til kommentar
PaladinNO Skrevet 21. februar 2017 Del Skrevet 21. februar 2017 Reklame? Hvilken reklame? https://addons.mozilla.org/en-US/firefox/addon/adblock-plus/ https://addons.mozilla.org/en-us/firefox/addon/ublock-origin/ Note: Man trenger bare den ene. Er bare for å vise at det finnes løsninger med alternativer. Har prøvd begge, og merket liten forskjell mellom dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå