toth Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Personlig hadde jeg vel brukt mer av budsjettet på motor, men fytti grisen for en utstyrsbombe..! Han her har rett og slett ikke sett på sjekklisten, bare sagt "en med alt!" 1,2 Mill i verditap på 6 år er ikke dagligdags. https://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=90327396 Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Litt feil med 3.0 tdi der ja. 4.2 V8 hadde vært passe. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Den bilen fortjener en bensinmotor med minst 8 sylindre.. Lenke til kommentar
Randeboy Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Det verditapet er helt spinnvilt. Det er mye penger for oss "normale dødelige". Helt feil motor forøvrig. Det der blir lite motor på en så stor å tung bil. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Nja, den bilen der funker ganske bra med 3.0 tdi. - Er tross alt ingen S8 Kanskje han brukte så mye på ekstrautstyr at han ikke hadde råd til en 4.2 tdi Lenke til kommentar
toth Skrevet 19. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 19. februar 2017 Nja, den bilen der funker ganske bra med 3.0 tdi. - Er tross alt ingen S8 Kanskje han brukte så mye på ekstrautstyr at han ikke hadde råd til en 4.2 tdi Tror Bensin hadde vært eneste logiske oppgradering - iflg annonsen er 4.2 bare 0.5sek raskere på 0-100.Men som nevnt, dette er ikke en track-day bil, så det kan godt være det ikke er så ufornuftig motor - målet med denne bilen er cruise-komfort og luksus, da er kanskje 250hk nok. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Nja, den bilen der funker ganske bra med 3.0 tdi. - Er tross alt ingen S8 Kanskje han brukte så mye på ekstrautstyr at han ikke hadde råd til en 4.2 tdi Tror Bensin hadde vært eneste logiske oppgradering - iflg annonsen er 4.2 bare 0.5sek raskere på 0-100.Men som nevnt, dette er ikke en track-day bil, så det kan godt være det ikke er så ufornuftig motor - målet med denne bilen er cruise-komfort og luksus, da er kanskje 250hk nok. Dieselbråket passer ikke i en A8, den trenger en stille bensin V8 som puster selv. Men A8 er mye lettere enn mange tror, flere hundre kilo lettere enn tilsvarende S-klasse og 7-serie. Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Dieselbråket passer ikke i en A8, den trenger en stille bensin V8 som puster selv. Men A8 er mye lettere enn mange tror, flere hundre kilo lettere enn tilsvarende S-klasse og 7-serie. Hmm, tror ikke du har hørt en slik jeg. - Det er ikke mye "diesellyd" i en sånn.... Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 3.0 TDI er ikke akkurat en eksotisk motor, jeg er enig med de andre her - denne bilen fortjener en skikkelig kultivert bensinmotor Lenke til kommentar
kremt Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Dieselbråket passer ikke i en A8, den trenger en stille bensin V8 som puster selv. Men A8 er mye lettere enn mange tror, flere hundre kilo lettere enn tilsvarende S-klasse og 7-serie. Hmm, tror ikke du har hørt en slik jeg. - Det er ikke mye "diesellyd" i en sånn.... Noe er det nok https://youtu.be/VXq54_ASLNE?t=162 1 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Høres ut som en VW 1.6 l diesel fra 80 tallet... 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Den bilen fortjener en bensinmotor med minst 8 sylindre.. Motor er vel egentlig et fett på en slik bil, det den fortjener er en sjåfør som kjører meg rundt mens jeg kan bruke tiden til annet fornuftig Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 (endret) Holdt på å falle av stolen der Endret 19. februar 2017 av xClaymanx Lenke til kommentar
bshagen Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Jeg hoppet over å se den videoen jeg, tenkte det var et ordentlig klipp. Hahaha, herlig, skikkelig gromlyd Lenke til kommentar
kjetilkl Skrevet 19. februar 2017 Del Skrevet 19. februar 2017 Noe er det nok https://youtu.be/VXq54_ASLNE?t=162 Den eneste gangen du hører noe diesellyd er jo når den står med panseret oppe.... - og DET teller ikke Lenke til kommentar
toth Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Dieselbråket passer ikke i en A8, den trenger en stille bensin V8 som puster selv. Men A8 er mye lettere enn mange tror, flere hundre kilo lettere enn tilsvarende S-klasse og 7-serie. Hmm, tror ikke du har hørt en slik jeg. - Det er ikke mye "diesellyd" i en sånn.... Noe er det nok https://youtu.be/VXq54_ASLNE?t=162 V6 er ingen støyversting, men minst like viktig - alle A8 er ganske godt lydisolert, så fra innsiden skal du være veldig pirkete for å bli plaget. Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Det er da godt kjent at enkelte personer automatisk forventer lyden av en hiace anno 1980 når det er snakk om diesel. Derfor er det enkelte som selv i 2017 fortsatt står fast på at all dieselmotor kakler som en eldre dieselmotor. Lenke til kommentar
Snylter Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Det er da godt kjent at enkelte personer automatisk forventer lyden av en hiace anno 1980 når det er snakk om diesel. Derfor er det enkelte som selv i 2017 fortsatt står fast på at all dieselmotor kakler som en eldre dieselmotor. Dieselmotorer fra 80-tallet er på ingen måte de verste.. Uansett blir sikkert dette innlegget slettet siden noen ikke tåler at jeg poengterer hvor ille dieselmotoren er. Endret 20. februar 2017 av Snylter Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Moderatormelding alt over dette innlegget er splittet ut fra tråden Morsomme, stilige, idiotiske bilannonser fra Finn.no Modereringen skal ikke diskuteres i tråden. Eventuelle tilbakemeldinger på moderering skal gjøres ved pm eller i tilbakemeldingskategorien. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå