jorgis Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Har skaffet meg en konto hos start.no, og skulle til å uploade hjemmeside via FTP, da jeg fikk en feilmelding. Fant ut at jeg skulle se FAQ'en, der det sto at jeg måtte sende en SMS for å låse opp FTP. Da fikk jeg en SMS tilbake der det sto følgende: "feil kontotype, kan ikke oppgradere, eller allerede tilgjengelig". Kan fremdeles ikke logge meg på. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Ring kundeservice. De fikser biffen Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Ring kundeservice. De fikser biffen Men det er så fryktelig dyrt! 13 kr. minuttet. Noen som vet hvor lenge man må snakke for å få "låst opp" FTP? EDIT: Post nr. 1000 Endret 2. desember 2003 av jorgenindahouse Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg brukte 30 sec og da var et ikke kø. Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Jeg brukte 30 sec og da var et ikke kø. Oki. Ringer straks... Lenke til kommentar
huf Skrevet 2. desember 2003 Del Skrevet 2. desember 2003 (endret) Ringe ja, det har jeg faktisk ikke tenkt på før! *slenge seg på telefonen* EDIT: post nr 1000 Endret 2. desember 2003 av huf Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 2. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 2. desember 2003 Hvordan gikk det? Glemte det, og regget meg heller hos www.frac.dk, som er minst like bra + at de har mySQL. huf: Jeg rundet 1K i dag, jeg også Lenke til kommentar
KimS Skrevet 4. desember 2003 Del Skrevet 4. desember 2003 Du jorgenindahouse. Hvordan klarte du å lagre deg på frac.dk? De gotar jo bare danske brukere og mailen må ha en endelse på .dk Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 4. desember 2003 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2003 Du jorgenindahouse.Hvordan klarte du å lagre deg på frac.dk? De gotar jo bare danske brukere og mailen må ha en endelse på .dk Skaff deg en mailkonto hos www.jubii.dk... Utnytter danskene litt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå