Jonas Magerøy Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Er dette PlayStations neste flaggskipserie?ANMELDELSE: Horizon Zero Dawn Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Dette var en flott omtale! Blir gira på spillet, selv om jeg har vært mest avventende inntil nå. 2 Lenke til kommentar
BakaBerg Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Hva skjer da??! Så mange bra spill på ps4! Oppgradert til PSpro og har VR, nesten rundet Nioh, så viser det seg at både for honor og dette er bra?? Må ta meg ut ferie snart for å få til å spille alt!!! 2 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Gleder meg enda mer nå etter jeg så Guerrilla Games har jobbet i 5 år med Horizon Zero Dawn da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Ja ble selv litt giret nå da, har hatt ett godt øye for spillet lenge men aldri hatt den følelsen av at jeg MÅ spille dette med én gang. Lenke til kommentar
REOL93 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Hvor lang tid brukte du fra start til slutt? 1 Lenke til kommentar
UninvitedPanda Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Ah, jeg hadde egnetlig tenkt å la dette ligge en stund for å få unna en del andre spill jeg har ligggende. Spørs om ikke dette må prioriteres likevel, ser utrolig bra ut! Mangler ikke på gode anmeldelser der ute heller ser jeg. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) *host* Endret 20. februar 2017 av Stormwolf Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 off da, så spillet har presset inn PC agenda? Lenke til kommentar
Jonas Magerøy Skrevet 20. februar 2017 Forfatter Del Skrevet 20. februar 2017 Hvor lang tid brukte du fra start til slutt? Da jeg var ferdig med historien (pluss en del sideoppdrag) endte jeg på 37 timer. Det er fortsatt deler av kartet jeg ikke har vært på enda, og en drøss med ekstragreier, samleobjekter etc. å gjøre. Lenke til kommentar
Wonderchin0 Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Tydeligvis er spillet langt bedre enn det som ble vist i diverse videoer før lansering. Lol Lenke til kommentar
Populært innlegg Arodem Skrevet 20. februar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2017 *host* off da, så spillet har presset inn PC agenda? La nå Burch få tolke figuren sin som hun vil. Jeg skjønner ikke hvorfor dere tar det opp en gang. Ikke en eneste av anmeldelsene jeg har lest har kommentert at spillet inneholder den typen innhold dere har så mye imot. 17 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Se her ja, Sony leverer enda en ny storserie, mens Microsoft ikke har laget noe nytt siden Gears omtrent ... 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg RadJostein Skrevet 20. februar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2017 off da, så spillet har presset inn PC agenda? Helt seriøst? Er det her vi har kommet nå? Er dette bidraget ditt? 16 Lenke til kommentar
Populært innlegg Mr. Pants Skrevet 20. februar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2017 off da, så spillet har presset inn PC agenda? Nei. Det kommer bare til Playstation 4. 17 Lenke til kommentar
HeineB Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 Hva skjer da??! Så mange bra spill på ps4! Oppgradert til PSpro og har VR, nesten rundet Nioh, så viser det seg at både for honor og dette er bra?? Må ta meg ut ferie snart for å få til å spille alt!!! hehe tenkte det samme. Må jo ha minst 1 uke ferie i mars. hmm Lenke til kommentar
Greddi Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 off da, så spillet har presset inn PC agenda? Helt seriøst? Er det her vi har kommet nå? Er dette bidraget ditt? tja.. for å si det slik: under dagens politiske klima, hvor de store selskapene presser inn et agenda i et medium, der ideologi var nesten fraværende, så er det synd at de skal tvinge sine meninger i et medium som i utgangspunkt var fri for dette. Jeg synes det er en synd, at Gaming som medium, begynte som en fri/hellig reservat og er nå på vei mot å bli gjennomsyret av meninger som ikke nødvendigvis ligger på linje med andre meninger om politikk. Noe som jeg er litt lei av. Ting blir mindre autentisk, og bryter i mange tilfeller innlevelsen i spillet. Jeg gikk inn med blanke ark angående HZD, helt til jeg leste kommentarene her. 1 Lenke til kommentar
Populært innlegg Social Justice Olsen Skrevet 20. februar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2017 Spillet er krise fra a til å. Ikke nok med at en kvinne har hovedrollen, men det er heller ingen biler i spillet. Fikk sjokk da jeg leste dette: http://lolbua.no/anmeldelser/forsteinntrykk-forza-horizon-zero-dawn/ 13 Lenke til kommentar
Populært innlegg Pastor Lorentzen Skrevet 20. februar 2017 Populært innlegg Del Skrevet 20. februar 2017 Enig med Olsen her. Spillet er helt krise. Tenk at den autentiske opplevelsen av å bekjempe autentiske dinosaurroboter med autentisk pil og bue skal ødelegges ved at persongalleriet i spillet har opptil flere hudfarger! #horizonzerobuy 15 Lenke til kommentar
RadJostein Skrevet 20. februar 2017 Del Skrevet 20. februar 2017 (endret) Enig med Olsen her. Spillet er helt krise. Tenk at den autentiske opplevelsen av å bekjempe autentiske dinosaurroboter med autentisk pil og bue skal ødelegges ved at persongalleriet i spillet har opptil flere hudfarger! #horizonzerobuy Pre-order cancelled! Endret 20. februar 2017 av RadJostein 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå